Curs Online: 6 Module
Sistemul de Management TBF
Sistemul complet de management creat de Răzvan Căzănescu. Îți permite să crești compania accelerat, să păstrezi controlul și să îți manageriezi afacerea cu doar 1 zi pe săptămână petrecută pe management.
3000+ Afaceri Românești
Peste 3000 de companii românești folosesc sistemul TBF de Management pentru a se organiza și a crește accelerat
Curs Online: 6 Module
Sistemul de
Management TBF
Sistemul complet de management creat de Răzvan Căzănescu. Îți permite să crești compania accelerat, să păstrezi controlul și să îți manageriezi afacerea cu doar 1 zi pe săptămână petrecută pe management.
Curs Online: 6 Module
Sistemul de
Management TBF
Sistemul complet de management creat de Răzvan Căzănescu. Îți permite să crești compania accelerat, să păstrezi controlul și să îți manageriezi afacerea cu doar 1 zi pe săptămână petrecută pe management.
3000+ Afaceri Românești
Peste 3000 de companii românești folosesc sistemul TBF de Management pentru a se organiza și a crește accelerat
Sistemul TBF de Management
Un sistem de management complet bazat pe obiective, responsabilități, proceduri, evaluări de performanță, bonusuri și consecințe
Newsletter
Fundamentul Zilei
O lecție scurtă de management, antreprenoriat, marketing, sau vânzări trimisă zilnic direct pe adresa ta de email
Soft Management
TBF Digital
TBF Digital îți permite să faci management prin obiective, responsabilități și proceduri într-un mod simplu și controlabil
TBF Accelerator
TBF Accelerator oferă programe intensive de 1 zi și până la 1 an pentru sistematizarea și creșterea afacerilor
Webinarii Gratuite
Învață gratuit cum să faci corect management prin obiective, responsabilități, proceduri și cum să recrutezi corect lideri remarcabili
Podcast TBF Show
Răzvan Căzănescu (fondatorul TBF) oferă soluții în timp real de creștere și management al afacerilor, antreprenorilor invitați
Sistemul TBF de Management
Un sistem de management complet bazat pe obiective, responsabilități, proceduri, evaluări de performanță, bonusuri și consecințe
Newsletter
Fundamentul Zilei
O lecție scurtă de management, antreprenoriat, marketing, sau vânzări trimisă zilnic direct pe adresa ta de email
Soft Management
TBF Digital
TBF Digital îți permite să faci management prin obiective, responsabilități și proceduri într-un mod simplu și controlabil
TBF Accelerator
TBF Accelerator oferă programe intensive de 1 zi și până la 1 an pentru sistematizarea și creșterea afacerilor
Webinarii Gratuite
Învață gratuit cum să faci corect management prin obiective, responsabilități, proceduri și cum să recrutezi corect lideri remarcabili
Podcast TBF Show
Răzvan Căzănescu (fondatorul TBF) oferă soluții în timp real de creștere și management al afacerilor, antreprenorilor invitați
Sistemul TBF de Management
Un sistem de management complet bazat pe obiective, responsabilități, proceduri, evaluări de performanță, bonusuri și consecințe
Newsletter
Fundamentul Zilei
O lecție scurtă de management, antreprenoriat, marketing, sau vânzări trimisă zilnic direct pe adresa ta de email
Soft Management
TBF Digital
TBF Digital îți permite să faci management prin obiective, responsabilități și proceduri într-un mod simplu și controlabil
TBF Accelerator
TBF Accelerator oferă programe intensive de 1 zi și până la 1 an pentru sistematizarea și creșterea afacerilor
Webinarii Gratuite
Învață gratuit cum să faci corect management prin obiective, responsabilități, proceduri și cum să recrutezi corect lideri remarcabili
Podcast TBF Show
Răzvan Căzănescu (fondatorul TBF) oferă soluții în timp real de creștere și management al afacerilor, antreprenorilor invitați
Citit de 20,000 de antreprenori
Fundamentul Zilei este o lecție scurtă de management, antreprenoriat, marketing sau vânzări trimisă zilnic pe email
Citit de 20,000 de antreprenori
Fundamentul Zilei este o lecție scurtă de management, antreprenoriat, marketing sau vânzări trimisă zilnic pe email
Citit de 20,000 de antreprenori
Fundamentul Zilei este o lecție scurtă de management, antreprenoriat, marketing sau vânzări trimisă zilnic pe email
Ștefan Irimia
Cofondator All About Parenting
Îmi conduc afacerile prin sistemul TBF de mai mult de 5 ani. Deși colegii mei sunt în România, acest model de management mi-a permis să locuiesc în Spania și Marea Britanie fără să pierd controlul afacerilor.
Dan Paștiu
Fondator Franciza Dabo Doner
Conducem fără micromanagement peste 1000 de angajați în România, Ungaria și Marea Britanie. Totul datorită sistemului de management și metodologiei de business create de Răzvan Căzănescu.
Octavian Blăjan
Fondator Euroteam Spedition
Folosind sistemele TBF de management create de Răzvan Căzănescu am putut să dublăm cifra de afaceri an de an până la 10 Milioane de Euro. Iar în 2022 suntem din nou în grafic să dublăm.
Ștefan Irimia
Cofondator All About Parenting
Îmi conduc afacerile prin sistemul TBF de mai mult de 5 ani. Deși colegii mei sunt în România, acest model de management mi-a permis să locuiesc în Spania și Marea Britanie fără să pierd controlul afacerilor.
Dan Paștiu
Fondator Franciza Dabo Doner
Conducem fără micromanagement peste 1000 de angajați în România, Ungaria și Marea Britanie. Totul datorită sistemului de management și metodologiei de business create de Răzvan Căzănescu.
Octavian Blăjan
Fondator Euroteam Spedition
Folosind sistemele TBF de management create de Răzvan Căzănescu am putut să dublăm cifra de afaceri an de an până la 10 Milioane de Euro. Iar în 2022 suntem din nou în grafic să dublăm.
Ștefan Irimia
Cofondator All About Parenting
Îmi conduc afacerile prin sistemul TBF de mai mult de 5 ani. Deși colegii mei sunt în România, acest model de management mi-a permis să locuiesc în Spania și Marea Britanie fără să pierd controlul afacerilor.
Dan Paștiu
Fondator Franciza Dabo Doner
Conducem fără micromanagement peste 1000 de angajați în România, Ungaria și Marea Britanie. Totul datorită sistemului de management și metodologiei de business create de Răzvan Căzănescu.
Octavian Blăjan
Fondator Euroteam Spedition
Folosind sistemele TBF de management create de Răzvan Căzănescu am putut să dublăm cifra de afaceri an de an până la 10 Milioane de Euro. Iar în 2022 suntem din nou în grafic să dublăm.
16 ani, 300+ companii, 23 de industrii
Fondatorul TBF
După ce a fost implicat în creșterea a peste 300 de companii din 23 de industrii Răzvan Căzănescu a fondat grupul de companii TBF cu scopul de a ajuta antreprenorii români să crească afaceri mari la nivel internațional. Misiunea lui pe următorii 40 de ani este să schimbe brandul României prin intermediul afacerilor mari de succes crescute de antreprenori români.
300+ Companii
În ultimii 16 ani Răzvan a fost implicat direct în creșterea a peste 300 de companii din 23 de industrii. 10% dintre ele sunt numărul 1 în industria lor.
Țară de Calitate
O țară de calitate este construită de oameni de calitate. Oamenii de calitate sunt crescuți de lideri remarcabili. Liderii remarcabili apar în contextele create de antreprenori cu viziune mare și abilități de conducere.
Sistem de Management
Pe parcursul celor 16 ani a construit Sistemul TBF de Management. Acest sistem este în prezent folosit de peste 1,000 de companii.
De la 4000 Km Distanță
În ultimii 8 ani Răzvan a condus toate afacerile în care a fost implicat de pe malul mării din Spania. A reușit să demonstreze că poți crește afaceri de succes fără micromanagement prin disciplină și un sistem clar.
16 ani, 300+ companii, 23 de industrii
Fondatorul TBF
După ce a fost implicat în creșterea a peste 300 de companii din 23 de industrii Răzvan Căzănescu a fondat grupul de companii TBF cu scopul de a ajuta antreprenorii români să crească afaceri mari la nivel internațional. Misiunea lui pe următorii 40 de ani este să schimbe brandul României prin intermediul afacerilor mari de succes crescute de antreprenori români.
300+ Companii
În ultimii 16 ani Răzvan a fost implicat direct în creșterea a peste 300 de companii din 23 de industrii. 10% dintre ele sunt numărul 1 în industria lor.
Țară de Calitate
O țară de calitate este construită de oameni de calitate. Oamenii de calitate sunt crescuți de lideri remarcabili. Liderii remarcabili apar în contextele create de antreprenori cu viziune mare și abilități de conducere.
Sistem de Management
Pe parcursul celor 16 ani a construit Sistemul TBF de Management. Acest sistem este în prezent folosit de peste 1,000 de companii.
De la 4000 Km Distanță
În ultimii 8 ani Răzvan a condus toate afacerile în care a fost implicat de pe malul mării din Spania. A reușit să demonstreze că poți crește afaceri de succes fără micromanagement prin disciplină și un sistem clar.
16 ani, 300+ companii, 23 de industrii
Fondatorul TBF
După ce a fost implicat în creșterea a peste 300 de companii din 23 de industrii Răzvan Căzănescu a fondat grupul de companii TBF cu scopul de a ajuta antreprenorii români să crească afaceri mari la nivel internațional. Misiunea lui pe următorii 40 de ani este să schimbe brandul României prin intermediul afacerilor mari de succes crescute de antreprenori români.
300+ Companii
În ultimii 16 ani Răzvan a fost implicat direct în creșterea a peste 300 de companii din 23 de industrii. 10% dintre ele sunt numărul 1 în industria lor.
Țară de Calitate
O țară de calitate este construită de oameni de calitate. Oamenii de calitate sunt crescuți de lideri remarcabili. Liderii remarcabili apar în contextele create de antreprenori cu viziune mare și abilități de conducere.
Sistem de Management
Pe parcursul celor 16 ani a construit Sistemul TBF de Management. Acest sistem este în prezent folosit de peste 1,000 de companii.
De la 4000 Km Distanță
În ultimii 8 ani Răzvan a condus toate afacerile în care a fost implicat de pe malul mării din Spania. A reușit să demonstreze că poți crește afaceri de succes fără micromanagement prin disciplină și un sistem clar.
Soluții Practice Pentru Afaceri
Ce Problemă
Vrei să Rezolvi?
Fie că vrei să ieși din operațional, să construiești o companie care să funcționeze fără tine, să crești accelerat, să te extinzi la nivel național sau internațional, să ai control sănătos în companie sau să crești productivitatea, vei găsi soluțiile necesare în TBF.
Vreau ca afacerea să funcționeze fără mine
Sunt 4 lucruri de care ai nevoie pentru ca afacerea ta să funcționeze fără tine: să ai responsabilități clare pentru fiecare rol, să ai manageri competenți în punctele cheie ale afacerii, să ai obiective trimestriale de creștere și o metodă simplă și rapidă să menții controlul.
Îți recomandăm să începi cu webinarul gratuit Fundamentele Managementului prin Responsabilități, apoi urmărește Fundamentele Managementului prin Obiective, apoi Fundamentele Recrutării de Lideri și în final achiziționează un abonament la softul TBF Digital pentru a putea manageria totul dintr-un singur loc.
Dacă însă vrei să te grăbești îți recomandăm să achiziționezi direct cursul Sistemul TBF de Management.
Vreau să cresc accelerat la nivel național
Companiile care se grăbesc să scaleze la nivel național fără să aibă un sistem concret de management și control în spate se expun unor riscuri enorme. Foarte multe afaceri pierd calitatea sau cheltuielile de sub control și ajung ori în faliment ori cu profituri totale mai mici decât înainte. Să nu vorbim despre faptul că mulți antreprenori ajung să își distrugă viața personală și sănătatea.
Îți recomandăm să începi prin a achiziționa cursul Sistemul TBF de Management și să te focalizezi 1 an de zile pentru a-l implementa complet. Pentru a face implementarea mai ușoară îți recomandăm softul TBF Digital. Iar dacă vrei o variantă mai rapidă apelează la programele TBF Accelerator pe care le găsești mai sus pe această pagină.
Dacă însă nu ești pregătit financiar pentru aceste investiții îți recomandăm sa începi cu webinariile gratuite pe care le găsești mai sus pe această pagină.
Soluții Practice Pentru Afaceri
Ce Problemă
Vrei să Rezolvi?
Fie că vrei să ieși din operațional, să construiești o companie care să funcționeze fără tine, să crești accelerat, să te extinzi la nivel național sau internațional, să ai control sănătos în companie sau să crești productivitatea, vei găsi soluțiile necesare în TBF.
Vreau ca afacerea să funcționeze fără mine
Sunt 4 lucruri de care ai nevoie pentru ca afacerea ta să funcționeze fără tine: să ai responsabilități clare pentru fiecare rol, să ai manageri competenți în punctele cheie ale afacerii, să ai obiective trimestriale de creștere și o metodă simplă și rapidă să menții controlul.
Îți recomandăm să începi cu webinarul gratuit Fundamentele Managementului prin Responsabilități, apoi urmărește Fundamentele Managementului prin Obiective, apoi Fundamentele Recrutării de Lideri și în final achiziționează un abonament la softul TBF Digital pentru a putea manageria totul dintr-un singur loc.
Dacă însă vrei să te grăbești îți recomandăm să achiziționezi direct cursul Sistemul TBF de Management.
Vreau să cresc accelerat la nivel național
Companiile care se grăbesc să scaleze la nivel național fără să aibă un sistem concret de management și control în spate se expun unor riscuri enorme. Foarte multe afaceri pierd calitatea sau cheltuielile de sub control și ajung ori în faliment ori cu profituri totale mai mici decât înainte. Să nu vorbim despre faptul că mulți antreprenori ajung să își distrugă viața personală și sănătatea.
Îți recomandăm să începi prin a achiziționa cursul Sistemul TBF de Management și să te focalizezi 1 an de zile pentru a-l implementa complet. Pentru a face implementarea mai ușoară îți recomandăm softul TBF Digital. Iar dacă vrei o variantă mai rapidă apelează la programele TBF Accelerator pe care le găsești mai sus pe această pagină.
Dacă însă nu ești pregătit financiar pentru aceste investiții îți recomandăm sa începi cu webinariile gratuite pe care le găsești mai sus pe această pagină.
Soluții Practice Pentru Afaceri
Ce Problemă
Vrei să Rezolvi?
Fie că vrei să ieși din operațional, să construiești o companie care să funcționeze fără tine, să crești accelerat, să te extinzi la nivel național sau internațional, să ai control sănătos în companie sau să crești productivitatea, vei găsi soluțiile necesare în TBF.
Vreau ca afacerea să funcționeze fără mine
Sunt 4 lucruri de care ai nevoie pentru ca afacerea ta să funcționeze fără tine: să ai responsabilități clare pentru fiecare rol, să ai manageri competenți în punctele cheie ale afacerii, să ai obiective trimestriale de creștere și o metodă simplă și rapidă să menții controlul.
Îți recomandăm să începi cu webinarul gratuit Fundamentele Managementului prin Responsabilități, apoi urmărește Fundamentele Managementului prin Obiective, apoi Fundamentele Recrutării de Lideri și în final achiziționează un abonament la softul TBF Digital pentru a putea manageria totul dintr-un singur loc.
Dacă însă vrei să te grăbești îți recomandăm să achiziționezi direct cursul Sistemul TBF de Management.
Vreau să cresc accelerat la nivel național
Companiile care se grăbesc să scaleze la nivel național fără să aibă un sistem concret de management și control în spate se expun unor riscuri enorme. Foarte multe afaceri pierd calitatea sau cheltuielile de sub control și ajung ori în faliment ori cu profituri totale mai mici decât înainte. Să nu vorbim despre faptul că mulți antreprenori ajung să își distrugă viața personală și sănătatea.
Îți recomandăm să începi prin a achiziționa cursul Sistemul TBF de Management și să te focalizezi 1 an de zile pentru a-l implementa complet. Pentru a face implementarea mai ușoară îți recomandăm softul TBF Digital. Iar dacă vrei o variantă mai rapidă apelează la programele TBF Accelerator pe care le găsești mai sus pe această pagină.
Dacă însă nu ești pregătit financiar pentru aceste investiții îți recomandăm sa începi cu webinariile gratuite pe care le găsești mai sus pe această pagină.
Vreau să cresc productivitatea în afacerea mea
Productivitatea nu este altceva decât valoarea pe care o creează un angajat pe lună, trimestru sau an. Acesta este și motivul pentru care o măsurăm prin "Cifra de afaceri / Nr de angajați" sau "EBITDA / Nr de angajați".
Primul pas în creșterea productivității este stabilirea de responsabilități măsurabile și evaluări de performanță corecte. Aici îți recomandăm webinarul gratuit Fundamentele Managementului prin Responsabilități sau evenimentul live Ziua Responsabilităților.
În webinarul de mai sus vei învăța cum să implementezi corect procedurile și un program de training complet pentru integrarea lor în capabilitățile angajaților.
Însă dacă vrei un sistem complet dovedit în peste 1,000 de companii românești atunci îți recomandăm să investești în cursul Sistemul TBF de Management.
Vreau să recrutez oameni remarcabili
Orice companie are nevoie de cel puțin 3 lideri remarcabili pentru a crește accelerat. Un lider care este responsabil de creșterea vânzărilor. Unul care este responsabil să livreze produsele și serviciile vândute. Și unul care este responsabil ca toate celelalte lucruri din companie să funcționeze (de cele mai multe ori acesta este managerul operațional).
Însă procesul de a recruta un lider remarcabil durează între 1 și 2 ani. Iar majoritatea antreprenorilor eșuează în acest proces pentru că nu au sistemele necesare de intervievare, de testare în perioada de probă și de promovare corectă a anunțurilor de recrutare.
Îți recomandăm să începi cu webinarul Fundamentele Recrutării de Lideri. Însă pentru a te asigura că acei lideri performează vei avea nevoie să întelegi cum să faci management prin responsabilități și obiective.
Vreau să am control pe afacerea mea
Procesul de a câștiga controlul pe afacerea ta este identic cu cel de a face afacerea să funcționeze fără tine. Așa că te rugăm să urmărești procesul descris mai sus.
Există 2 tipuri de control într-o companie. Controlul mijloacelor (micromanagement), sau controlul rezultatelor. Prin implementarea obiectivelor, responsabilităților, evaluărilor de performanță și introducerea unui soft de management îți va permite să ieși din micromanagement și totuși să ai control pe toate lucrurile importante din companie.
Vreau să îmi sistematizez afacerea
Sistematizarea unei afaceri necesită 4 lucruri: implementarea managementului prin obiective (sau managementul creșterii), implementarea managementului prin responsabilități (managementul operațional), implementarea culturii prin viziune, misiune și valori transformate în responsabilități, și într-un final implementarea proceselor de recrutare, promovare și concediere.
Poți obține pe scurt informația necesară prin a urmări webinariile gratuite disponibile mai sus pe această pagină. Sau poți investi direct în cursul Sistemul TBF de Management.
Vreau să cresc productivitatea în afacerea mea
Productivitatea nu este altceva decât valoarea pe care o creează un angajat pe lună, trimestru sau an. Acesta este și motivul pentru care o măsurăm prin "Cifra de afaceri / Nr de angajați" sau "EBITDA / Nr de angajați".
Primul pas în creșterea productivității este stabilirea de responsabilități măsurabile și evaluări de performanță corecte. Aici îți recomandăm webinarul gratuit Fundamentele Managementului prin Responsabilități sau evenimentul live Ziua Responsabilităților.
În webinarul de mai sus vei învăța cum să implementezi corect procedurile și un program de training complet pentru integrarea lor în capabilitățile angajaților.
Însă dacă vrei un sistem complet dovedit în peste 1,000 de companii românești atunci îți recomandăm să investești în cursul Sistemul TBF de Management.
Vreau să recrutez oameni remarcabili
Orice companie are nevoie de cel puțin 3 lideri remarcabili pentru a crește accelerat. Un lider care este responsabil de creșterea vânzărilor. Unul care este responsabil să livreze produsele și serviciile vândute. Și unul care este responsabil ca toate celelalte lucruri din companie să funcționeze (de cele mai multe ori acesta este managerul operațional).
Însă procesul de a recruta un lider remarcabil durează între 1 și 2 ani. Iar majoritatea antreprenorilor eșuează în acest proces pentru că nu au sistemele necesare de intervievare, de testare în perioada de probă și de promovare corectă a anunțurilor de recrutare.
Îți recomandăm să începi cu webinarul Fundamentele Recrutării de Lideri. Însă pentru a te asigura că acei lideri performează vei avea nevoie să întelegi cum să faci management prin responsabilități și obiective.
Vreau să am control pe afacerea mea
Procesul de a câștiga controlul pe afacerea ta este identic cu cel de a face afacerea să funcționeze fără tine. Așa că te rugăm să urmărești procesul descris mai sus.
Există 2 tipuri de control într-o companie. Controlul mijloacelor (micromanagement), sau controlul rezultatelor. Prin implementarea obiectivelor, responsabilităților, evaluărilor de performanță și introducerea unui soft de management îți va permite să ieși din micromanagement și totuși să ai control pe toate lucrurile importante din companie.
Vreau să îmi sistematizez afacerea
Sistematizarea unei afaceri necesită 4 lucruri: implementarea managementului prin obiective (sau managementul creșterii), implementarea managementului prin responsabilități (managementul operațional), implementarea culturii prin viziune, misiune și valori transformate în responsabilități, și într-un final implementarea proceselor de recrutare, promovare și concediere.
Poți obține pe scurt informația necesară prin a urmări webinariile gratuite disponibile mai sus pe această pagină. Sau poți investi direct în cursul Sistemul TBF de Management.
Vreau să cresc productivitatea în afacerea mea
Productivitatea nu este altceva decât valoarea pe care o creează un angajat pe lună, trimestru sau an. Acesta este și motivul pentru care o măsurăm prin "Cifra de afaceri / Nr de angajați" sau "EBITDA / Nr de angajați".
Primul pas în creșterea productivității este stabilirea de responsabilități măsurabile și evaluări de performanță corecte. Aici îți recomandăm webinarul gratuit Fundamentele Managementului prin Responsabilități sau evenimentul live Ziua Responsabilităților.
În webinarul de mai sus vei învăța cum să implementezi corect procedurile și un program de training complet pentru integrarea lor în capabilitățile angajaților.
Însă dacă vrei un sistem complet dovedit în peste 1,000 de companii românești atunci îți recomandăm să investești în cursul Sistemul TBF de Management.
Vreau să recrutez oameni remarcabili
Orice companie are nevoie de cel puțin 3 lideri remarcabili pentru a crește accelerat. Un lider care este responsabil de creșterea vânzărilor. Unul care este responsabil să livreze produsele și serviciile vândute. Și unul care este responsabil ca toate celelalte lucruri din companie să funcționeze (de cele mai multe ori acesta este managerul operațional).
Însă procesul de a recruta un lider remarcabil durează între 1 și 2 ani. Iar majoritatea antreprenorilor eșuează în acest proces pentru că nu au sistemele necesare de intervievare, de testare în perioada de probă și de promovare corectă a anunțurilor de recrutare.
Îți recomandăm să începi cu webinarul Fundamentele Recrutării de Lideri. Însă pentru a te asigura că acei lideri performează vei avea nevoie să întelegi cum să faci management prin responsabilități și obiective.
Vreau să am control pe afacerea mea
Procesul de a câștiga controlul pe afacerea ta este identic cu cel de a face afacerea să funcționeze fără tine. Așa că te rugăm să urmărești procesul descris mai sus.
Există 2 tipuri de control într-o companie. Controlul mijloacelor (micromanagement), sau controlul rezultatelor. Prin implementarea obiectivelor, responsabilităților, evaluărilor de performanță și introducerea unui soft de management îți va permite să ieși din micromanagement și totuși să ai control pe toate lucrurile importante din companie.
Vreau să îmi sistematizez afacerea
Sistematizarea unei afaceri necesită 4 lucruri: implementarea managementului prin obiective (sau managementul creșterii), implementarea managementului prin responsabilități (managementul operațional), implementarea culturii prin viziune, misiune și valori transformate în responsabilități, și într-un final implementarea proceselor de recrutare, promovare și concediere.
Poți obține pe scurt informația necesară prin a urmări webinariile gratuite disponibile mai sus pe această pagină. Sau poți investi direct în cursul Sistemul TBF de Management.
40 Ani
Viziunea TBF este să ajute 10 afaceri românești să ajungă numărul 1 mondial în industria lor
100+
Peste 100 dintre afacerile care folosesc sistemele TBF sunt numărul 1 în industria lor
5,000
Companii de la 5 angajați și până la 5,000 folosesc sistemele TBF pentru a crește și a se organiza
16 Ani
Sistemele TBF au fost dezvoltate de Răzvan Căzănescu după 16 ani de exeperiență
40 Ani
Viziunea TBF este să ajute 10 afaceri românești să ajungă numărul 1 mondial în industria lor
100+
Peste 100 dintre afacerile care folosesc sistemele TBF sunt numărul 1 în industria lor
5,000
Companii de la 5 angajați și până la 5,000 folosesc sistemele TBF pentru a crește și a se organiza
16 Ani
Sistemele TBF au fost dezvoltate de Răzvan Căzănescu după 16 ani de exeperiență
40 Ani
Viziunea TBF este să ajute 10 afaceri românești să ajungă numărul 1 mondial în industria lor
100+
Peste 100 dintre afacerile care folosesc sistemele TBF sunt numărul 1 în industria lor
5,000
Companii de la 5 angajați și până la 5,000 folosesc sistemele TBF pentru a crește și a se organiza
16 Ani
Sistemele TBF au fost dezvoltate de Răzvan Căzănescu după 16 ani de exeperiență
STUDIU DE CAZ
Adrian Dragomir
Adrian Dragomir este fondatorul Termene.ro, cel mai mare furnizor de date financiare din România. În acest moment are peste 80 de angajați și o cifră de afaceri de peste €1,500,000.
Întâlnirea trimestrială
Când avea doar 10 angajați Adrian a implementat întâlnirea trimestrială și managementul prin obiective.
Ieșirea din operațional
Când a ajuns la 40 de angajați a implementat rolurile și responsabilitățile pentru a se desprinde de operațional.
Management doar Lunea
Acum cu peste 80 de angajați Adrian își conduce compania cu 1 singură zi de management pe săptămână.
Contribuție
Acum Adrian ajută alte companii să implementeze sistemul TBF în timp ce își dezvoltă accelerat propriile afaceri.
STUDIU DE CAZ
Adrian Dragomir
Adrian Dragomir este fondatorul Termene.ro, cel mai mare furnizor de date financiare din România. În acest moment are peste 80 de angajați și o cifră de afaceri de peste €1,500,000.
Întâlnirea trimestrială
Când avea doar 10 angajați Adrian a implementat întâlnirea trimestrială și managementul prin obiective.
Ieșirea din operațional
Când a ajuns la 40 de angajați a implementat rolurile și responsabilitățile pentru a se desprinde de operațional.
Management doar Lunea
Acum cu peste 80 de angajați Adrian își conduce compania cu 1 singură zi de management pe săptămână.
Contribuție
Acum Adrian ajută alte companii să implementeze sistemul TBF în timp ce își dezvoltă accelerat propriile afaceri.
STUDIU DE CAZ
Adrian Dragomir
Adrian Dragomir este fondatorul Termene.ro, cel mai mare furnizor de date financiare din România. În acest moment are peste 80 de angajați și o cifră de afaceri de peste €1,500,000.
Întâlnirea trimestrială
Când avea doar 10 angajați Adrian a implementat întâlnirea trimestrială și managementul prin obiective.
Ieșirea din operațional
Când a ajuns la 40 de angajați a implementat rolurile și responsabilitățile pentru a se desprinde de operațional.
Management doar Lunea
Acum cu peste 80 de angajați Adrian își conduce compania cu 1 singură zi de management pe săptămână.
Contribuție
Acum Adrian ajută alte companii să implementeze sistemul TBF în timp ce își dezvoltă accelerat propriile afaceri.
STUDIU DE CAZ
Dan Paștiu
Dan Paștiu este fondatorul francizei Dabo Doner. În acest moment are peste 50 de locații în țară (+ 5 în Europa), aproximativ 1,000 de angajați si peste €23,000,000 cifră de afaceri.
Sistematizarea afacerii
Dan a început prin sistematizarea afacerii prin roluri, responsabilități, procese și proceduri. Asta a fost temelia scalării.
Recrutarea de lideri
Al doilea pas a fost folosirea sistemului de recrutare și intervievare pentru construcția unei echipe performante de top management
Creștere accelerată
În doar 2 ani Dabo a crescut de la 20 de locații naționale la peste 50 folosind sistemul de management prin obiective și întâlniri trimestriale
Bun național
În acest moment Dabo se extinde accelerat în Europa și viziunea lui Dan Paștiu este ca acest brand să ajungă un bun național.
STUDIU DE CAZ
Dan Paștiu
Dan Paștiu este fondatorul francizei Dabo Doner. În acest moment are peste 50 de locații în țară (+ 5 în Europa), aproximativ 1,000 de angajați si peste €23,000,000 cifră de afaceri.
Sistematizarea afacerii
Dan a început prin sistematizarea afacerii prin roluri, responsabilități, procese și proceduri. Asta a fost temelia scalării.
Recrutarea de lideri
Al doilea pas a fost folosirea sistemului de recrutare și intervievare pentru construcția unei echipe performante de top management
Creștere accelerată
În doar 2 ani Dabo a crescut de la 20 de locații naționale la peste 50 folosind sistemul de management prin obiective și întâlniri trimestriale
Bun național
În acest moment Dabo se extinde accelerat în Europa și viziunea lui Dan Paștiu este ca acest brand să ajungă un bun național.
STUDIU DE CAZ
Dan Paștiu
Dan Paștiu este fondatorul francizei Dabo Doner. În acest moment are peste 50 de locații în țară (+ 5 în Europa), aproximativ 1,000 de angajați si peste €23,000,000 cifră de afaceri.
Sistematizarea afacerii
Dan a început prin sistematizarea afacerii prin roluri, responsabilități, procese și proceduri. Asta a fost temelia scalării.
Recrutarea de lideri
Al doilea pas a fost folosirea sistemului de recrutare și intervievare pentru construcția unei echipe performante de top management
Creștere accelerată
În doar 2 ani Dabo a crescut de la 20 de locații naționale la peste 50 folosind sistemul de management prin obiective și întâlniri trimestriale
Bun național
În acest moment Dabo se extinde accelerat în Europa și viziunea lui Dan Paștiu este ca acest brand să ajungă un bun național.
STUDIU DE CAZ
Marian Spînu
Marian Spînu este fondatorul DeepServ cea mai mare companie de curățenie din România. În acest moment angajează peste 1,200 de oameni și are o cifră de afaceri de aproximativ €7,000,000.
Creștere accelerată
Folosind întâlnirile trimestriale, zilnice și obiective măsurabile DeepServ a reușit să își depășească competitorii an de an.
Stabilizare
Când au ajuns la peste 1,000 de angajați nevoia de a implementa corect rolurile, responsabilitățile și evaluările a devenit curcială.
Program de creștere
Pentru a crește cât mai mulți lideri intern, Marian a implementat sistemul de ranking explicat în sistemul TBF de management.
Internaționalizare
Acum Marian a început extinderea în alte țări începând cu cele vecine României iar apoi vrea să cucerească toata Europa.
STUDIU DE CAZ
Marian Spînu
Marian Spînu este fondatorul DeepServ cea mai mare companie de curățenie din România. În acest moment angajează peste 1,200 de oameni și are o cifră de afaceri de aproximativ €7,000,000.
Creștere accelerată
Folosind întâlnirile trimestriale, zilnice și obiective măsurabile DeepServ a reușit să își depășească competitorii an de an.
Stabilizare
Când au ajuns la peste 1,000 de angajați nevoia de a implementa corect rolurile, responsabilitățile și evaluările a devenit curcială.
Program de creștere
Pentru a crește cât mai mulți lideri intern, Marian a implementat sistemul de ranking explicat în sistemul TBF de management.
Internaționalizare
Acum Marian a început extinderea în alte țări începând cu cele vecine României iar apoi vrea să cucerească toata Europa.
STUDIU DE CAZ
Marian Spînu
Marian Spînu este fondatorul DeepServ cea mai mare companie de curățenie din România. În acest moment angajează peste 1,200 de oameni și are o cifră de afaceri de aproximativ €7,000,000.
Creștere accelerată
Folosind întâlnirile trimestriale, zilnice și obiective măsurabile DeepServ a reușit să își depășească competitorii an de an.
Stabilizare
Când au ajuns la peste 1,000 de angajați nevoia de a implementa corect rolurile, responsabilitățile și evaluările a devenit curcială.
Program de creștere
Pentru a crește cât mai mulți lideri intern, Marian a implementat sistemul de ranking explicat în sistemul TBF de management.
Internaționalizare
Acum Marian a început extinderea în alte țări începând cu cele vecine României iar apoi vrea să cucerească toata Europa.
STUDIU DE CAZ
Octavian Blăjan
Octavian Blăjan este fondatorul EuroTeam Spedition. Cu o cifră de afaceri de peste €10,000,000 și 60 de angajați, EuroTeam este pe cale să cucerească topul industriei în mai puțin de 2 ani.
Echipa de Management
Octavian a început prin recrutarea de lideri competenți care să îi permită să iasă din vânzări și operațional
Bonusarea Vânzătorilor
Al doilea pas fost implementarea corectă a bonusărilor conform sistemului de management TBF
Obiective Nerezonabile
În întâlnirile trimestriale Octavian a stabilit obiective nerezonabile (dar clare și măsurabile pentru creștere)
Dublare an de an
În acest fel a putut să dubleze an de an până la €10,000,000 în 2021. Și în 2022 este în grafic să dubleze iar.
STUDIU DE CAZ
Octavian Blăjan
Octavian Blăjan este fondatorul EuroTeam Spedition. Cu o cifră de afaceri de peste €10,000,000 și 60 de angajați, EuroTeam este pe cale să cucerească topul industriei în mai puțin de 2 ani.
Echipa de Management
Octavian a început prin recrutarea de lideri competenți care să îi permită să iasă din vânzări și operațional
Bonusarea Vânzătorilor
Al doilea pas fost implementarea corectă a bonusărilor conform sistemului de management TBF
Obiective Nerezonabile
În întâlnirile trimestriale Octavian a stabilit obiective nerezonabile (dar clare și măsurabile pentru creștere)
Dublare an de an
În acest fel a putut să dubleze an de an până la €10,000,000 în 2021. Și în 2022 este în grafic să dubleze iar.
STUDIU DE CAZ
Octavian Blăjan
Octavian Blăjan este fondatorul EuroTeam Spedition. Cu o cifră de afaceri de peste €10,000,000 și 60 de angajați, EuroTeam este pe cale să cucerească topul industriei în mai puțin de 2 ani.
Echipa de Management
Octavian a început prin recrutarea de lideri competenți care să îi permită să iasă din vânzări și operațional
Bonusarea Vânzătorilor
Al doilea pas fost implementarea corectă a bonusărilor conform sistemului de management TBF
Obiective Nerezonabile
În întâlnirile trimestriale Octavian a stabilit obiective nerezonabile (dar clare și măsurabile pentru creștere)
Dublare an de an
În acest fel a putut să dubleze an de an până la €10,000,000 în 2021. Și în 2022 este în grafic să dubleze iar.
STUDIU DE CAZ
Silviu Dragomir
Silviu Dragomir a fondat împreună cu soția lui Delia firma Eucom, cea mai mare companie de training de limbi străine pentru segmentul corporate din România. Cu mai puțin de 10 angajați full time reușesc să genereze o cifră de afaceri de peste €1,000,000.
Responsabilități
Silviu și Delia au început prin implementarea rolurilor și responsabilităților pentru fiecare angajat în parte.
Concedieri
După primul pas, au realizat faptul că majoritatea forței lor de muncă era total neproductivă și rezistentă la schimbare.
Recrutări corecte
Folosind procesul de recrutări din sistemul TBF de management au reangajat aproape toți oamenii de la lideri până la operațional.
Extinderea serviciilor
Acum pe lângă faptul că își permit să plece câte 3 luni în vacanță fără să ia nimic foc, au început dezvoltarea altor servicii pentru piața corporate.
STUDIU DE CAZ
Silviu Dragomir
Silviu Dragomir a fondat împreună cu soția lui Delia firma Eucom, cea mai mare companie de training de limbi străine pentru segmentul corporate din România. Cu mai puțin de 10 angajați full time reușesc să genereze o cifră de afaceri de peste €1,000,000.
Responsabilități
Silviu și Delia au început prin implementarea rolurilor și responsabilităților pentru fiecare angajat în parte.
Concedieri
După primul pas, au realizat faptul că majoritatea forței lor de muncă era total neproductivă și rezistentă la schimbare.
Recrutări corecte
Folosind procesul de recrutări din sistemul TBF de management au reangajat aproape toți oamenii de la lideri până la operațional.
Extinderea serviciilor
Acum pe lângă faptul că își permit să plece câte 3 luni în vacanță fără să ia nimic foc, au început dezvoltarea altor servicii pentru piața corporate.
STUDIU DE CAZ
Silviu Dragomir
Silviu Dragomir a fondat împreună cu soția lui Delia firma Eucom, cea mai mare companie de training de limbi străine pentru segmentul corporate din România. Cu mai puțin de 10 angajați full time reușesc să genereze o cifră de afaceri de peste €1,000,000.
Responsabilități
Silviu și Delia au început prin implementarea rolurilor și responsabilităților pentru fiecare angajat în parte.
Concedieri
După primul pas, au realizat faptul că majoritatea forței lor de muncă era total neproductivă și rezistentă la schimbare.
Recrutări corecte
Folosind procesul de recrutări din sistemul TBF de management au reangajat aproape toți oamenii de la lideri până la operațional.
Extinderea serviciilor
Acum pe lângă faptul că își permit să plece câte 3 luni în vacanță fără să ia nimic foc, au început dezvoltarea altor servicii pentru piața corporate.