Curs Video Online (10 ore)
Știința Proceselor
de Vânzări
Pe 6 Octombrie 2022, Răzvan Căzănescu a susținut în București un eveniment LIVE de 12 ore în care a explicat Știința Proceselor de Vânzări. Peste 100 de tehnici pe care le-a folosit în ultimii 17 ani să dubleze peste 300 de companii din 23 de industrii. Cursul cuprinde înregistrarea acestui eveniment pentru care participanții au plătit €1,600/loc).
Curs Video Online (10 ore)
Știința Proceselor
de Vânzări
Pe 6 Octombrie 2022, Răzvan Căzănescu a susținut în București un eveniment LIVE de 12 ore în care a explicat Știința Proceselor de Vânzări. Peste 100 de tehnici pe care le-a folosit în ultimii 17 ani să dubleze peste 300 de companii din 23 de industrii. Cursul cuprinde înregistrarea acestui eveniment pentru care participanții au plătit €1,600/loc).
Curs Video Online (10 ore)
Știința
Proceselor de Vânzări
Pe 6 Octombrie 2022, Răzvan Căzănescu a susținut în București un eveniment LIVE de 12 ore în care a explicat Știința Proceselor de Vânzări. Peste 100 de tehnici pe care le-a folosit în ultimii 17 ani să dubleze peste 300 de companii din 23 de industrii. Cursul cuprinde înregistrarea acestui eveniment pentru care participanții au plătit €1,600/loc).
Ofertă: €2500
Toate materialele video, bonusurile și materialele de suport vor deveni disponibile imediat după finalizarea plății
Ofertă: €2500
Toate materialele video, bonusurile și materialele de suport vor deveni disponibile imediat după finalizarea plății
Ofertă: €2500
Toate materialele video, bonusurile și materialele de suport vor deveni disponibile imediat după finalizarea plății
Autorul Cursului și Fondatorul TBF
Răzvan Căzănescu
A creat Sistemul de Management TBF pe baza căruia funcționează peste 2000 de companii românești. A fost implicat în creșterea și scalarea a peste 300 de companii din 23 de industrii. A implementat procese complexe de vânzări în cele mai mari companii din România. A dublat companii de milioane de euro în mai puțin de 3 luni de zile.
Autorul Cursului și Fondatorul TBF
Răzvan Căzănescu
A creat Sistemul de Management TBF pe baza căruia funcționează peste 2000 de companii românești. A fost implicat în creșterea și scalarea a peste 300 de companii din 23 de industrii. A implementat procese complexe de vânzări în cele mai mari companii din România. A dublat companii de milioane de euro în mai puțin de 3 luni de zile.
Autorul Cursului și Fondatorul TBF
Răzvan Căzănescu
A creat Sistemul de Management TBF pe baza căruia funcționează peste 2000 de companii românești. A fost implicat în creșterea și scalarea a peste 300 de companii din 23 de industrii. A implementat procese complexe de vânzări în cele mai mari companii din România. A dublat companii de milioane de euro în mai puțin de 3 luni de zile.
Agenda Cursului
de 10 ore
În cele 10 ore Răzvan Căzănescu îți arată cum să îmbini marketingul online, marketingul offline, echipele de vânzări și cele de customer care pentru a maximiza vânzările și profitul.
Cei 5 Multiplicatori Fundamentali
Deși majoritatea antreprenorilor confundă dublarea vânzărilor cu dublarea numărului de clienți, există un proces matematic și predictibil pentru dublarea vânzărilor prin creșterea cu doar 15% a 5 indicatori (multiplicatori) critici din procesul de vânzări. Acești indicatori sunt prezenți în orice afacere din orice industrie.
Fundamentele Procesului de Vânzări
Un proces de vânzare este schița completă a acțiunilor de marketing, vânzări și customer support, care duc într-un mod structurat de la atragerea prospecților, la conversia lor în clienți, la vânzări repetitive către acei clienți, la creșterea valorii medie pe fiecare comandă și până la menținerea clientului loial pe termen lung.
Agenda Cursului
de 10 ore
În cele 10 ore Răzvan Căzănescu îți arată cum să îmbini marketingul online, marketingul offline, echipele de vânzări și cele de customer care pentru a maximiza vânzările și profitul.
Cei 5 Multiplicatori Fundamentali
Deși majoritatea antreprenorilor confundă dublarea vânzărilor cu dublarea numărului de clienți, există un proces matematic și predictibil pentru dublarea vânzărilor prin creșterea cu doar 15% a 5 indicatori (multiplicatori) critici din procesul de vânzări. Acești indicatori sunt prezenți în orice afacere din orice industrie.
Fundamentele Procesului de Vânzări
Un proces de vânzare este schița completă a acțiunilor de marketing, vânzări și customer support, care duc într-un mod structurat de la atragerea prospecților, la conversia lor în clienți, la vânzări repetitive către acei clienți, la creșterea valorii medie pe fiecare comandă și până la menținerea clientului loial pe termen lung.
Agenda Cursului
de 10 ore
În cele 10 ore Răzvan Căzănescu îți arată cum să îmbini marketingul online, marketingul offline, echipele de vânzări și cele de customer care pentru a maximiza vânzările și profitul.
Cei 5 Multiplicatori Fundamentali
Deși majoritatea antreprenorilor confundă dublarea vânzărilor cu dublarea numărului de clienți, există un proces matematic și predictibil pentru dublarea vânzărilor prin creșterea cu doar 15% a 5 indicatori (multiplicatori) critici din procesul de vânzări. Acești indicatori sunt prezenți în orice afacere din orice industrie.
Fundamentele Procesului de Vânzări
Un proces de vânzare este schița completă a acțiunilor de marketing, vânzări și customer support, care duc într-un mod structurat de la atragerea prospecților, la conversia lor în clienți, la vânzări repetitive către acei clienți, la creșterea valorii medie pe fiecare comandă și până la menținerea clientului loial pe termen lung.
20 de Metode de Atragere de Prospecți
Orice proces de vânzare începe de la atragerea prospecților sau potențialilor clienți. De la 12 tehnici online până la cold calling, prospectare de teren și tehnici concrete de preluare de recomandări pe parcursul procesului. Aceste metode îți vor permite să mărești baza de potențiali clienți exponențial.
15 Metode de Creștere a Ratei de Conversie
De cele mai multe ori, aplicarea strategică a 3-4 tehnici din cele 15 pe parcursul procesului de vânzări duce la dublarea ratei de conversie. De la tehnici de calificare, la ofertare video, la discounturi strategice și până la secvențe automate de emailuri, testimoniale specifice pe rezolvarea obiecțiilor și multe altele.
25 de Metode de Creștere a Valorii Comenzilor
Dacă clienții tăi cumpără mai mult sau mai scump la fiecare comandă pe care o fac către tine atunci poți crește vânzările fără să aduci nici un client nou. De la tehnici corecte de upsell, la strategii de pricing, servicii conexe, garanții neriscante și până la tehnica comparațiilor, penuriei, quizzurilor personalizate și strategii de calling de la superiori... toate acestea duc către cumpărături mai mari și mai profitabile.
18 Metode de Creștere a Comenzilor Repetitive
Prea multe afaceri nu au mix de produse și servicii care să le permită să vândă repetitiv către clienți. Multe afaceri au impresia că așa este industria lor... cum ar fi cele din imobiliare sau reprezentanțe de mașini. Însă nu a existat nici măcar o industrie în care Răzvan să nu poată să creeze un mix de produse și servicii care să ducă la vânzări repetitive și maximizarea profitului pe clienții existenți.
22 de Metode de Menținere a Clienților pe Termen Lung
Dacă un client cumpără în medie de la tine de 4 ori pe an. Iar fiecare cumpărare are o valoare medie de €300. Atunci pe parcursul a 2 ani de zile, un client îți aduce vânzări în valoare de €2,400. Dacă reușești să menții acel client încă 3 ani, îți va aduce €6,000. Iar cheltuielile pentru a menține un client sunt mult mai mici decât cheltuielile pentru atragerea și conversia unui client nou.
Construcția unui Proces de Vânzări pe 36 de Luni
După ce am înteles fundamentele unui proces de vânzare științific și am înteles foarte bine cele peste 100 de tehnici de optimizare a acelui proces, Răzvan arată cum le folosești pentru a construi un proces de vânzare măsurabil pe 36 de luni care să performeze de 2-3 ori mai bine decât concurența. Ideea este următoarea, 15% dintre vânzări se fac în primele 3 luni de relație cu clientul. 85% se fac în următoarele 33 de luni.
20 de Metode de Atragere de Prospecți
Orice proces de vânzare începe de la atragerea prospecților sau potențialilor clienți. De la 12 tehnici online până la cold calling, prospectare de teren și tehnici concrete de preluare de recomandări pe parcursul procesului. Aceste metode îți vor permite să mărești baza de potențiali clienți exponențial.
15 Metode de Creștere a Ratei de Conversie
De cele mai multe ori, aplicarea strategică a 3-4 tehnici din cele 15 pe parcursul procesului de vânzări duce la dublarea ratei de conversie. De la tehnici de calificare, la ofertare video, la discounturi strategice și până la secvențe automate de emailuri, testimoniale specifice pe rezolvarea obiecțiilor și multe altele.
25 de Metode de Creștere a Valorii Comenzilor
Dacă clienții tăi cumpără mai mult sau mai scump la fiecare comandă pe care o fac către tine atunci poți crește vânzările fără să aduci nici un client nou. De la tehnici corecte de upsell, la strategii de pricing, servicii conexe, garanții neriscante și până la tehnica comparațiilor, penuriei, quizzurilor personalizate și strategii de calling de la superiori... toate acestea duc către cumpărături mai mari și mai profitabile.
18 Metode de Creștere a Comenzilor Repetitive
Prea multe afaceri nu au mix de produse și servicii care să le permită să vândă repetitiv către clienți. Multe afaceri au impresia că așa este industria lor... cum ar fi cele din imobiliare sau reprezentanțe de mașini. Însă nu a existat nici măcar o industrie în care Răzvan să nu poată să creeze un mix de produse și servicii care să ducă la vânzări repetitive și maximizarea profitului pe clienții existenți.
22 de Metode de Menținere a Clienților pe Termen Lung
Dacă un client cumpără în medie de la tine de 4 ori pe an. Iar fiecare cumpărare are o valoare medie de €300. Atunci pe parcursul a 2 ani de zile, un client îți aduce vânzări în valoare de €2,400. Dacă reușești să menții acel client încă 3 ani, îți va aduce €6,000. Iar cheltuielile pentru a menține un client sunt mult mai mici decât cheltuielile pentru atragerea și conversia unui client nou.
Construcția unui Proces de Vânzări pe 36 de Luni
După ce am înteles fundamentele unui proces de vânzare științific și am înteles foarte bine cele peste 100 de tehnici de optimizare a acelui proces, Răzvan arată cum le folosești pentru a construi un proces de vânzare măsurabil pe 36 de luni care să performeze de 2-3 ori mai bine decât concurența. Ideea este următoarea, 15% dintre vânzări se fac în primele 3 luni de relație cu clientul. 85% se fac în următoarele 33 de luni.
Ofertă: €2500
Toate materialele video, bonusurile și materialele de suport vor deveni disponibile imediat după finalizarea plății
Ofertă: €2500
Toate materialele video, bonusurile și materialele de suport vor deveni disponibile imediat după finalizarea plății
Ofertă: €2500
Toate materialele video, bonusurile și materialele de suport vor deveni disponibile imediat după finalizarea plății
Exemple din peste 20 de industrii
Pentru că a fost implicat direct în creșterea afacerilor din 23 de industrii și peste 200 de subindustrii, Răzvan oferă exemple și perspective unice în piața românească.
Exemple din HORECA, Construcții și Clinici Medicale
Exemple din Ecommerce, Retail, IT, Tech și SAAS
Exemple din Producție, Farma și ONG
Exemple din Servicii, Consultanță și Training
Exemple din Freelancing, Startupuri și Companii mari cu peste 1,000 de angajați
Exemple din peste 20 de industrii
Pentru că a fost implicat direct în creșterea afacerilor din 23 de industrii și peste 200 de subindustrii, Răzvan oferă exemple și perspective unice în piața românească.
Exemple din HORECA, Construcții și Clinici Medicale
Exemple din Ecommerce, Retail, IT, Tech și SAAS
Exemple din Producție, Farma și ONG
Exemple din Servicii, Consultanță și Training
Exemple din Freelancing, Startupuri și Companii mari cu peste 1,000 de angajați
Exemple din peste 20 de industrii
Pentru că a fost implicat direct în creșterea afacerilor din 23 de industrii și peste 200 de subindustrii, Răzvan oferă exemple și perspective unice în piața românească.
Exemple din HORECA, Construcții și Clinici Medicale
Exemple din Ecommerce, Retail, IT, Tech și SAAS
Exemple din Producție, Farma și ONG
Exemple din Servicii, Consultanță și Training
Exemple din Freelancing, Startupuri și Companii mari cu peste 1,000 de angajați
CREȘTEREA PRODUCTIVITĂȚII ÎN VÂNZĂRI
Organizarea Echipelor de Marketing, Calificare, Vânzare și Retenție
Cum organizezi echipele de Marketing, Customer Care (retenție) și cele de vânzări pentru a dubla sau tripla productivitatea din industria ta. Cum împarți echipele de vânzări în echipe de calificare, hunting și farming pentru a păstra focusul și a crește productivitatea.
Echipe de Marketing
Organizarea eficientă a echipelor de marketing astfel încât să aducă valoare pe întreg procesul de vânzare
Echipe de Calificare
Creșterea productivității vânzătorilor prin construcția corectă a unei echipe de calificare sau prevânzare
Echipe de Hunting
Echipele focalizate pe hunting sunt echipele responsabile să aducă clienți noi sau "new business" în afacere
Echipe de Farming
Echipele focalizate pe farming sunt responsabile să aducă vânzări repetitive de la clienții existenți
Echipe de Retenție
Scopul echipelor de retenție (customer care) este să mențină clienții loiali și să descopere noi oportunități
Bugetare
Cum faci o bugetare corectă pentru toate aceste echipe calculând într-un mod corect costul de achiziție de client
Organizarea Echipelor de Marketing, Calificare, Vânzare și Retenție
Cum organizezi echipele de Marketing, Customer Care (retenție) și cele de vânzări pentru a dubla sau tripla productivitatea din industria ta. Cum împarți echipele de vânzări în echipe de calificare, hunting și farming pentru a păstra focusul și a crește productivitatea.
Echipe de Marketing
Organizarea eficientă a echipelor de marketing astfel încât să aducă valoare pe întreg procesul de vânzare
Echipe de Calificare
Creșterea productivității vânzătorilor prin construcția corectă a unei echipe de calificare sau prevânzare
Echipe de Hunting
Echipele focalizate pe hunting sunt echipele responsabile să aducă clienți noi sau "new business" în afacere
Echipe de Farming
Echipele focalizate pe farming sunt responsabile să aducă vânzări repetitive de la clienții existenți
Echipe de Retenție
Scopul echipelor de retenție (customer care) este să mențină clienții loiali și să descopere noi oportunități
Bugetare
Cum faci o bugetare corectă pentru toate aceste echipe calculând într-un mod corect costul de achiziție de client
CREȘTEREA PRODUCTIVITĂȚII ÎN VÂNZĂRI
Organizarea Echipelor de Marketing, Calificare, Vânzare și Retenție
Cum organizezi echipele de Marketing, Customer Care (retenție) și cele de vânzări pentru a dubla sau tripla productivitatea din industria ta. Cum împarți echipele de vânzări în echipe de calificare, hunting și farming pentru a păstra focusul și a crește productivitatea.
Echipe de Marketing
Organizarea eficientă a echipelor de marketing astfel încât să aducă valoare pe întreg procesul de vânzare
Echipe de Calificare
Creșterea productivității vânzătorilor prin construcția corectă a unei echipe de calificare sau prevânzare
Echipe de Hunting
Echipele focalizate pe hunting sunt echipele responsabile să aducă clienți noi sau "new business" în afacere
Echipe de Farming
Echipele focalizate pe farming sunt responsabile să aducă vânzări repetitive de la clienții existenți
Echipe de Retenție
Scopul echipelor de retenție (customer care) este să mențină clienții loiali și să descopere noi oportunități
Bugetare
Cum faci o bugetare corectă pentru toate aceste echipe calculând într-un mod corect costul de achiziție de client
ȘTIINȚA DUBLĂRII AFACERILOR AN DE AN
Procesul Matematic pentru Dublarea Vânzărilor
Deși majoritatea antreprenorilor confundă dublarea vânzărilor cu dublarea numărului de clienți, există un proces matematic și predictibil pentru dublarea vânzărilor prin creșterea cu doar 15% a 5 indicatori critici din procesul de vânzări. Acești indicatori sunt prezenți în orice afacere din orice industrie.
Numărul de Prospecți
Prospecții sau potențialii clienți sunt oamenii care au luat contact cu afacerea și au o nevoie reală pentru produsele și serviciile companiei
Rata de Conversie în Client
Rata de conversie este procentul din prospecți care ajung să cumpere pentru prima oară un produs sau serviciu al afacerii
Valoarea Medie a Comenzilor
Media pe comandă sau (Average Order Value) este valoarea medie de bani pe care un client o cheltuie atunci când face o cumpărătură
Comenzi
Repetitive
Lipsa unui mix corect de produse și servicii conduce la clienți neprofitabili care cumpără o singură dată de la companie
Timp Mediu de Loialitate
Cu cât un client rămâne fidel mai mult timp cu atât face mai multe cumpărături și aduce mai multe recomandări
Interviu Susținut de Adrian Dragomir
Răzvan Căzănescu despre Știința Proceselor de Vânzări
Cum pornești crearea unui proces de vânzări? Pleci de la departamente sau de la proces? De ce avem nevoie de un proces de vânzări de 36 de luni pentru a maximiza vânzările și profitul? Cold calling, ofertare video, bugetare și multe altele...
Procesul Matematic pentru Dublarea Vânzărilor
Deși majoritatea antreprenorilor confundă dublarea vânzărilor cu dublarea numărului de clienți, există un proces matematic și predictibil pentru dublarea vânzărilor prin creșterea cu doar 15% a 5 indicatori critici din procesul de vânzări. Acești indicatori sunt prezenți în orice afacere din orice industrie.
Numărul de Prospecți
Prospecții sau potențialii clienți sunt oamenii care au luat contact cu afacerea și au o nevoie reală pentru produsele și serviciile companiei
Rata de Conversie în Client
Rata de conversie este procentul din prospecți care ajung să cumpere pentru prima oară un produs sau serviciu al afacerii
Valoarea Medie a Comenzilor
Media pe comandă sau (Average Order Value) este valoarea medie de bani pe care un client o cheltuie atunci când face o cumpărătură
Comenzi
Repetitive
Lipsa unui mix corect de produse și servicii conduce la clienți neprofitabili care cumpără o singură dată de la companie
Timp Mediu de Loialitate
Cu cât un client rămâne fidel mai mult timp cu atât face mai multe cumpărături și aduce mai multe recomandări
Ofertă: €2500
Toate materialele video, bonusurile și materialele de suport vor deveni disponibile imediat după finalizarea plății
Interviu Susținut de Adrian Dragomir
Răzvan Căzănescu despre Știința Proceselor de Vânzări
Cum pornești crearea unui proces de vânzări? Pleci de la departamente sau de la proces? De ce avem nevoie de un proces de vânzări de 36 de luni pentru a maximiza vânzările și profitul? Cold calling, ofertare video, bugetare și multe altele...
ȘTIINȚA DUBLĂRII AFACERILOR AN DE AN
Procesul Matematic pentru Dublarea Vânzărilor
Deși majoritatea antreprenorilor confundă dublarea vânzărilor cu dublarea numărului de clienți, există un proces matematic și predictibil pentru dublarea vânzărilor prin creșterea cu doar 15% a 5 indicatori critici din procesul de vânzări. Acești indicatori sunt prezenți în orice afacere din orice industrie.
Numărul de Prospecți
Prospecții sau potențialii clienți sunt oamenii care au luat contact cu afacerea și au o nevoie reală pentru produsele și serviciile companiei
Rata de Conversie în Client
Rata de conversie este procentul din prospecți care ajung să cumpere pentru prima oară un produs sau serviciu al afacerii
Valoarea Medie a Comenzilor
Media pe comandă sau (Average Order Value) este valoarea medie de bani pe care un client o cheltuie atunci când face o cumpărătură
Comenzi Repetitive
Lipsa unui mix corect de produse și servicii conduce la clienți neprofitabili care cumpără o singură dată de la companie
Timp Mediu de Loialitate
Cu cât un client rămâne fidel mai mult timp cu atât face mai multe cumpărături și aduce mai multe recomandări
Ofertă: €2500
Toate materialele video, bonusurile și materialele de suport vor deveni disponibile imediat după finalizarea plății
TESTATE ÎN 23 DE INDUSTRII
Peste 100 de Tehnici de Creștere a Vânzărilor
În cele 10 ore ale cursului, Răzvan demonstrează pas cu pas cum să folosești corect peste 100 de tehnici pentru atragere de prospecți, creșterea ratei de conversie, creșterea valorii medie a comenzilor, îmbunătățirea numărului de comenzi repetitive și menținerea clientului pe termen mai lung. Toate acestea duc la o cifră de afaceri și o profitabilitate mai mare.
Quizz
Teste Online sau Offline pentru atragere de prospecți și aflarea nevoilor
Landing Page
Pagini de aterizare pentru colectare de prospecți sau vânzare de produse
Lead Magnet
Momeli etice și gratuite pentru creșterea numărului de prospecți și educarea lor
Trip Wire
Folosirea produselor ieftine pentru transformarea rapidă din prospect în client
Webinar
Structura corectă a webinariilor pentru atragere de prospecți și închiderea vânzărilor
Testimoniale
Tehnici de preluare a testimonialelor pentru rezolvarea obiecțiilor principale
Ofertare Video
Schimbarea ofertelor pe email cu varianta video pentru creșterea ratei de conversie
Recomandări
10+ Metode pentru obținerea de recomandări pe întreg procesul de vânzare
Comparații
Tehnica comparațiilor pentru a te diferenția de concurență și justificare a prețurilor
Penurie
Tehnica penuriei pentru creșterea prețurilor și a ratei de conversie din prospect în client
Demo
Vânzarea prin demonstrații personalizate online sau offline
Discounturi
Strategiile corecte de discounturi pentru creșterea vânzărilor și păstrarea marjei
Bundle
Crearea de pachete pentru creșterea mediei pe comandă și a profitabilității
Garanții
Rezolvarea obiecțiilor importante prin oferirea de garanții calculate fără risc
Giveaways
Tehnica concursurilor și ofertelor gratuite pentru creșterea numărului de prospecți
Upsell
Creșterea valorii comenzilor prin strategii corecte și practice de upselling
Pricing
Strategii de stabilire a prețurilor pentru maximizarea vânzărilor și a profitului
Split Test
Metodologia corectă de testare a prețurilor, ofertelor, scripturilor și paginilor de vânzare
Scripturi
Scrierea textelor corecte pentru echipele de vânzători și customer care
Cluburi
Organizarea de cluburi pentru fidelizarea clienților si creșterea recomandărilor
Evenimente
Folosirea evenimentelor pentru atragerea de prospecți și a vânzărilor
Mix Produse
Construcția unui mix de produse care să permită vânzări repetitive și upsell
Hunter/Farmer
Împărțirea corectă a oamenilor de vânzări în echipe de calificatori, hunteri și farmeri
Content
Folosirea conținutului gratuit pentru creșterea vânzărilor pe termen lung
Cold Calls
Ce tehnici funcționează în sunatul la rece pentru atragere și calificare de prospecți
Newsletters
Strategii de email marketing pentru menținerea clienților pe termen lung
PR
Integrarea strategiilor de PR în procesul de vânzare pentru optimizare generală
SMS
Tehnici de SMS marketing care conduc la menținerea clienților și creșterea vânzărilor
CSR
Tehnici de CSR integrate în procesul de vânzare pentru menținerea loialității
Audit
Tehnica auditului pentru prospectare corectă în vânzări de valoare mare B2B
Cross Calling
Cum construiești parteneriate de cross calling pentru atragerea prospecților
Prevânzare
Creșterea productivității vânzătorilor prin echipe speciale de prevânzare
Segmentare
Strategii de segmentare agresivă pentru personalizarea procesului de vânzare
Popups
Folosirea popup-urilor pentru atragere de prospecți și creștere a ratei de conversie
Beneficii
Transformarea caracteristicilor în beneficii clare pentru fiecare public țintă
Video
Accelerarea producției video inhouse pentru dezvoltarea de materiale de vânzare
Social Media
Integrarea postărilor pe social media în procesul concret de vânzări
F.A.Q.
Folosirea întrebărilor frecvente pentru creșterea ratei de conversie
Agenții
Integrarea agențiilor de marketing și publicitate în diferite stagii ale procesului de vânzare
P.L.F.
Strategia corectă de lansare de produse cu prețuri mari combinând online-ul cu offline-ul
Plus alte 60+ de tehnici testate...
Toate materialele video, bonusurile și materialele de suport vor deveni disponibile imediat după finalizarea plății
Interviu Susținut de Adrian Dragomir
Răzvan Căzănescu despre Știința Proceselor de Vânzări
Cum pornești crearea unui proces de vânzări? Pleci de la departamente sau de la proces? De ce avem nevoie de un proces de vânzări de 36 de luni pentru a maximiza vânzările și profitul? Cold calling, ofertare video, bugetare și multe altele...
TESTATE ÎN 23 DE INDUSTRII
Peste 100 de Tehnici de Creștere a Vânzărilor
În cele 10 ore ale cursului, Răzvan demonstrează pas cu pas cum să folosești corect peste 100 de tehnici pentru atragere de prospecți, creșterea ratei de conversie, creșterea valorii medie a comenzilor, îmbunătățirea numărului de comenzi repetitive și menținerea clientului pe termen mai lung. Toate acestea duc la o cifră de afaceri și o profitabilitate mai mare.
Quizz
Teste Online sau Offline pentru atragere de prospecți și aflarea nevoilor
Landing Page
Pagini de aterizare pentru colectare de prospecți sau vânzare de produse
Lead Magnet
Momeli etice și gratuite pentru creșterea numărului de prospecți și educarea lor
Trip Wire
Folosirea produselor ieftine pentru transformarea rapidă din prospect în client
Webinar
Structura corectă a webinariilor pentru atragere de prospecți și închiderea vânzărilor
Testimoniale
Tehnici de preluare a testimonialelor pentru rezolvarea obiecțiilor principale
Ofertare Video
Schimbarea ofertelor pe email cu varianta video pentru creșterea ratei de conversie
Recomandări
10+ Metode pentru obținerea de recomandări pe întreg procesul de vânzare
Comparații
Tehnica comparațiilor pentru a te diferenția de concurență și justificare a prețurilor
Penurie
Tehnica penuriei pentru creșterea prețurilor și a ratei de conversie din prospect în client
Demo
Vânzarea prin demonstrații personalizate online sau offline
Discounturi
Strategiile corecte de discounturi pentru creșterea vânzărilor și păstrarea marjei
Bundle
Crearea de pachete pentru creșterea mediei pe comandă și a profitabilității
Garanții
Rezolvarea obiecțiilor importante prin oferirea de garanții calculate fără risc
Giveaways
Tehnica concursurilor și ofertelor gratuite pentru creșterea numărului de prospecți
Upsell
Creșterea valorii comenzilor prin strategii corecte și practice de upselling
Pricing
Strategii de stabilire a prețurilor pentru maximizarea vânzărilor și a profitului
Split Test
Metodologia corectă de testare a prețurilor, ofertelor, scripturilor și paginilor de vânzare
Scripturi
Scrierea textelor corecte pentru echipele de vânzători și customer care
Cluburi
Organizarea de cluburi pentru fidelizarea clienților si creșterea recomandărilor
Evenimente
Folosirea evenimentelor pentru atragerea de prospecți și a vânzărilor
Mix Produse
Construcția unui mix de produse care să permită vânzări repetitive și upsell
Hunter/Farmer
Împărțirea corectă a oamenilor de vânzări în echipe de calificatori, hunteri și farmeri
Content
Folosirea conținutului gratuit pentru creșterea vânzărilor pe termen lung
Cold Calls
Ce tehnici funcționează în sunatul la rece pentru atragere și calificare de prospecți
Newsletters
Strategii de email marketing pentru menținerea clienților pe termen lung
PR
Integrarea strategiilor de PR în procesul de vânzare pentru optimizare generală
SMS
Tehnici de SMS marketing care conduc la menținerea clienților și creșterea vânzărilor
CSR
Tehnici de CSR integrate în procesul de vânzare pentru menținerea loialității
Audit
Tehnica auditului pentru prospectare corectă în vânzări de valoare mare B2B
Cross Calling
Cum construiești parteneriate de cross calling pentru atragerea prospecților
Prevânzare
Creșterea productivității vânzătorilor prin echipe speciale de prevânzare
Segmentare
Strategii de segmentare agresivă pentru personalizarea procesului de vânzare
Popups
Folosirea popup-urilor pentru atragere de prospecți și creștere a ratei de conversie
Beneficii
Transformarea caracteristicilor în beneficii clare pentru fiecare public țintă
Video
Accelerarea producției video inhouse pentru dezvoltarea de materiale de vânzare
Social Media
Integrarea postărilor pe social media în procesul concret de vânzări
F.A.Q.
Folosirea întrebărilor frecvente pentru creșterea ratei de conversie
Agenții
Integrarea agențiilor de marketing și publicitate în diferite stagii ale procesului de vânzare
P.L.F.
Strategia corectă de lansare de produse cu prețuri mari combinând online-ul cu offline-ul
Plus alte 60+ de tehnici testate...
Toate materialele video, bonusurile și materialele de suport vor deveni disponibile imediat după finalizarea plății
TESTATE ÎN 23 DE INDUSTRII
Peste 100 de Tehnici de Creștere a Vânzărilor
În cele 10 ore ale cursului, Răzvan demonstrează pas cu pas cum să folosești corect peste 100 de tehnici pentru atragere de prospecți, creșterea ratei de conversie, creșterea valorii medie a comenzilor, îmbunătățirea numărului de comenzi repetitive și menținerea clientului pe termen mai lung. Toate acestea duc la o cifră de afaceri și o profitabilitate mai mare.
Quizz
Teste Online sau Offline pentru atragere de prospecți și aflarea nevoilor
Landing Page
Pagini de aterizare pentru colectare de prospecți sau vânzare de produse
Lead Magnet
Momeli etice și gratuite pentru creșterea numărului de prospecți și educarea lor
Trip Wire
Folosirea produselor ieftine pentru transformarea rapidă din prospect în client
Webinar
Structura corectă a webinariilor pentru atragere de prospecți și închiderea vânzărilor
Testimoniale
Tehnici de preluare a testimonialelor pentru rezolvarea obiecțiilor principale
Ofertare Video
Schimbarea ofertelor pe email cu varianta video pentru creșterea ratei de conversie
Recomandări
10+ Metode pentru obținerea de recomandări pe întreg procesul de vânzare
Comparații
Tehnica comparațiilor pentru a te diferenția de concurență și justificare a prețurilor
Penurie
Tehnica penuriei pentru creșterea prețurilor și a ratei de conversie din prospect în client
Demo
Vânzarea prin demonstrații personalizate online sau offline
Discounturi
Strategiile corecte de discounturi pentru creșterea vânzărilor și păstrarea marjei
Bundle
Crearea de pachete pentru creșterea mediei pe comandă și a profitabilității
Garanții
Rezolvarea obiecțiilor importante prin oferirea de garanții calculate fără risc
Giveaways
Tehnica concursurilor și ofertelor gratuite pentru creșterea numărului de prospecți
Upsell
Creșterea valorii comenzilor prin strategii corecte și practice de upselling
Pricing
Strategii de stabilire a prețurilor pentru maximizarea vânzărilor și a profitului
Split Test
Metodologia corectă de testare a prețurilor, ofertelor, scripturilor și paginilor de vânzare
Scripturi
Scrierea textelor corecte pentru echipele de vânzători și customer care
Cluburi
Organizarea de cluburi pentru fidelizarea clienților si creșterea recomandărilor
Evenimente
Folosirea evenimentelor pentru atragerea de prospecți și a vânzărilor
Mix Produse
Construcția unui mix de produse care să permită vânzări repetitive și upsell
Hunter/Farmer
Împărțirea corectă a oamenilor de vânzări în echipe de calificatori, hunteri și farmeri
Content
Folosirea conținutului gratuit pentru creșterea vânzărilor pe termen lung
Cold Calls
Ce tehnici funcționează în sunatul la rece pentru atragere și calificare de prospecți
Newsletters
Strategii de email marketing pentru menținerea clienților pe termen lung
PR
Integrarea strategiilor de PR în procesul de vânzare pentru optimizare generală
SMS
Tehnici de SMS marketing care conduc la menținerea clienților și creșterea vânzărilor
CSR
Tehnici de CSR integrate în procesul de vânzare pentru menținerea loialității
Audit
Tehnica auditului pentru prospectare corectă în vânzări de valoare mare B2B
Cross Calling
Cum construiești parteneriate de cross calling pentru atragerea prospecților
Prevânzare
Creșterea rapidă a productivității vânzătorilor prin echipe speciale de prevânzare
Segmentare
Strategii de segmentare agresivă pentru personalizarea procesului de vânzare
Popups
Folosirea popup-urilor pentru atragere de prospecți și creștere a ratei de conversie
Beneficii
Transformarea caracteristicilor în beneficii clare pentru fiecare public țintă
Video
Accelerarea producției video inhouse pentru dezvoltarea de materiale de vânzare
Social Media
Integrarea postărilor pe social media în procesul concret de vânzări
F.A.Q.
Folosirea întrebărilor frecvente pentru creșterea ratei de conversie
Agenții
Integrarea agențiilor de marketing și publicitate în diferite stagii ale procesului de vânzare
P.L.F.
Strategia corectă de lansare de produse cu prețuri mari combinând online-ul cu offline-ul
Plus alte 60+ de tehnici testate...
Toate materialele video, bonusurile și materialele de suport vor deveni disponibile imediat după finalizarea plății
Ce este de fapt un proces de vânzare?
Un proces de vânzare este schița completă a acțiunilor de marketing, vânzări și customer care de la atragerea prospecților, la conversia lor în clienți, la vânzări repetitive către acei clienți și până la menținerea clientului loial pe termen lung.
Pe ce se bazează știința proceselor de vânzări?
Dacă este să întrebi 100 de antreprenori cum dublezi o afacere, 95 dintre ei îți vor răspunde prin dublarea numărului de clienți. Ei bine, în afara faptului că dublarea numărului de clienți nu este un lucru simplu de reușit, dacă nu este urmată și de alte optimizări în procesul de vânzare de cele mai multe ori duce la o profitabilitate mai mică.
Știința proceselor de vânzări se bazează pe creșterea simultană a 5 indicatori (multiplicatori) critici. Dacă crești acești 5 indicatori cu 15%, dublezi o afacere. Dacă îi crești cu 50% crești vânzările de 5 ori. Iar dacă îi dublezi... crești cifra de afaceri de 16 ori. Asta este puterea creșterii compuse.
De ce procese și nu acțiuni?
Marketingul face o campanie însă nu există followup concret de la vânzări pentru a capitaliza pe acea campanie.
Vânzările au trimis o ofertă însă marketingul nu are o secvență automată de emailuri care să ramforseze acea ofertă.
Customer care-ul rezolvă o problemă și face un client fericit, însă marketingul nu face followup pentru a lua testimonial. Vânzările nu fac followup pentru a lua o recomandare. Marketingul nu introduce testimonialul într-un proces care să ducă la creșterea ratei de conversie sau rezolvarea obiecțiilor.
Atunci când nu legi acțiunile într-un proces coerent care să includă echipele de marketing, vânzări și customer care, pierzi foarte multe oportunități, productivitatea oamenilor este mică, profitul scăzut și scalarea foarte greoaie.
Pentru cine este acest training?
Este pentru antreprenori și liderii sau experții lor în marketing, sales și customer care. Este pentru antreprenorii mici la început de drum și pentru cei mari cu mii de angajați. Este pentru experți, consultanți și traineri în marketing și sales. Și este pentru freelanceri în acest domeniu.
Cum știu dacă se aplică în afacerea mea?
Nu există industrie în care procesele de vânzări să nu funcționeze. În orice sferă a afacerilor avem nevoie să atragem potențiali clienți, să îi transformăm în clienți, să le vindem repetitiv și la valori mai mari, și să îi menținem fideli pe termen lung. Acestea sunt fundamentele științei proceselor de vânzări. Este posibil ca din cele 100+ tehnici explicate de Răzvan, o parte să nu se potrivească pe modelul tău de business însă după această zi vei putea să construiești un proces complet în orice industrie.
Cum pot să plătesc?
Recomandarea noastră este să achiți online cu cardul. Folosim cel mai mare și mai sigur procesator de plăți din lume stripe.com. În acest fel primești acces instantaneu la toate materialele. Însă avem și opțiunea de plată prin OP. Diferența este însă că vei primi acces la curs în 24 de ore de la confirmarea plății. Asta poate dura între 48 și 72 de ore în funcție de bancă.
Cum primesc factura?
Dacă plătești online (recomandat) factura va fi emisă automat și trimisă pe adresa de email folosită la cumpărare. Dacă alegi să plătești prin OP vei primi factura in maximum 7 zile de la confirmarea plății.
Pot da acces și managerilor mei?
Poți împărtăși contul tău cu până la 10 alți utilizatori. Însă recomandarea noastră este ca după ce liderul companiei a urmărit cursul și l-a înțeles, să urmărească încă o data întreg curriculum-ul împreună cu top managerii și angajații importanți.
Ofertă: €2500
Toate materialele video, bonusurile și materialele de suport vor deveni disponibile imediat după finalizarea plății
Copyright © 2020 TBF Core, TBF Digital, TBF Apps, TBF Accelerator
Scrie-ne direct la: contact@tbf.ro
Ce este de fapt un proces de vânzare?
Un proces de vânzare este schița completă a acțiunilor de marketing, vânzări și customer care de la atragerea prospecților, la conversia lor în clienți, la vânzări repetitive către acei clienți și până la menținerea clientului loial pe termen lung.
De ce procese și nu acțiuni?
Marketingul face o campanie însă nu există followup concret de la vânzări pentru a capitaliza pe acea campanie.
Vânzările au trimis o ofertă însă marketingul nu are o secvență automată de emailuri care să ramforseze acea ofertă.
Customer care-ul rezolvă o problemă și face un client fericit, însă marketingul nu face followup pentru a lua testimonial. Vânzările nu fac followup pentru a lua o recomandare. Marketingul nu introduce testimonialul într-un proces care să ducă la creșterea ratei de conversie sau rezolvarea obiecțiilor.
Atunci când nu legi acțiunile într-un proces coerent care să includă echipele de marketing, vânzări și customer care, pierzi foarte multe oportunități, productivitatea oamenilor este mică, profitul scăzut și scalarea foarte greoaie.
Pe ce se bazează știința proceselor de vânzări?
Dacă este să întrebi 100 de antreprenori cum dublezi o afacere, 95 dintre ei îți vor răspunde prin dublarea numărului de clienți. Ei bine, în afara faptului că dublarea numărului de clienți nu este un lucru simplu de reușit, dacă nu este urmată și de alte optimizări în procesul de vânzare de cele mai multe ori duce la o profitabilitate mai mică.
Știința proceselor de vânzări se bazează pe creșterea simultană a 5 indicatori (multiplicatori) critici. Dacă crești acești 5 indicatori cu 15%, dublezi o afacere. Dacă îi crești cu 50% crești vânzările de 5 ori. Iar dacă îi dublezi... crești cifra de afaceri de 16 ori. Asta este puterea creșterii compuse.
Este de ajuns să vin singur la acest eveniment?
Poți să alegi să vii singur, însă recomandarea noastră este să vii alături de liderii sau experții tăi din marketing, sales și customer care. Sau dacă ești freelancer sau antreprenor la început, să vii alături de 2-3 prieteni. În afara discountului de €600 / loc, vei putea să implementezi mult mai repede și mai ușor.
Cum știu dacă se aplică în afacerea mea?
Nu există industrie în care procesele de vânzări să nu funcționeze. În orice sferă a afacerilor avem nevoie să atragem potențiali clienți, să îi transformăm în clienți, să le vindem repetitiv și la valori mai mari, și să îi menținem fideli pe termen lung. Acestea sunt fundamentele științei proceselor de vânzări. Este posibil ca din cele 100+ tehnici explicate de Răzvan, o parte să nu se potrivească pe modelul tău de business însă după această zi vei putea să construiești un proces complet în orice industrie.
Pentru cine este acest training?
Este pentru antreprenori și liderii sau experții lor în marketing, sales și customer care. Este pentru antreprenorii mici la început de drum și pentru cei mari cu mii de angajați. Este pentru experți, consultanți și traineri în marketing și sales. Și este pentru freelanceri în acest domeniu.
Cum pot să plătesc?
Recomandarea noastră este să achiți online cu cardul. Folosim cel mai mare și mai sigur procesator de plăți din lume stripe.com. În acest fel primești acces instantaneu la toate materialele. Însă avem și opțiunea de plată prin OP. Diferența este însă că vei primi acces la curs în 24 de ore de la confirmarea plății. Asta poate dura între 48 și 72 de ore în funcție de bancă.
Cum primesc factură?
Dacă plătești online (recomandat) factura va fi emisă automat și trimisă pe adresa de email folosită la cumpărare. Dacă alegi să plătești prin OP vei primi factura in maximum 7 zile de la confirmarea plății.
Pot da acces și managerilor mei?
Poți împărtăși contul tău cu până la 10 alți utilizatori. Însă recomandarea noastră este ca după ce liderul companiei a urmărit cursul și l-a înțeles, să urmărească încă o data întreg curriculum-ul împreună cu top managerii și angajații importanți.
Ofertă: €2500
Toate materialele video, bonusurile și materialele de suport vor deveni disponibile imediat după finalizarea plății
Copyright © 2020 TBF Core, TBF Digital, TBF Apps, TBF Accelerator
Scrie-ne direct la: contact@tbf.ro
Ce este de fapt un proces de vânzare?
Un proces de vânzare este schița completă a acțiunilor de marketing, vânzări și customer care de la atragerea prospecților, la conversia lor în clienți, la vânzări repetitive către acei clienți și până la menținerea clientului loial pe termen lung.
De ce procese și nu acțiuni?
Marketingul face o campanie însă nu există followup concret de la vânzări pentru a capitaliza pe acea campanie. Vânzările au trimis o ofertă însă marketingul nu are o secvență automată de emailuri care să ramforseze acea ofertă. Customer care-ul rezolvă o problemă și face un client fericit, însă marketingul nu face followup pentru a lua testimonial. Vânzările nu fac followup pentru a lua o recomandare. Marketingul nu introduce testimonialul într-un proces care să ducă la creșterea ratei de conversie sau rezolvarea obiecțiilor.
Atunci când nu legi acțiunile într-un proces coerent care să includă echipele de marketing, vânzări și customer care, pierzi foarte multe oportunități, productivitatea oamenilor este mică, profitul scăzut și scalarea foarte greoaie.
Pe ce se bazează știința proceselor de vânzări?
Dacă este să întrebi 100 de antreprenori cum dublezi o afacere, 95 dintre ei îți vor răspunde prin dublarea numărului de clienți. Ei bine, în afara faptului că dublarea numărului de clienți nu este un lucru simplu de reușit, dacă nu este urmată și de alte optimizări în procesul de vânzare de cele mai multe ori duce la o profitabilitate mai mică.
Știința proceselor de vânzări se bazează pe creșterea simultană a 5 indicatori (multiplicatori) critici. Dacă crești acești 5 indicatori cu 15%, dublezi o afacere. Dacă îi crești cu 50% crești vânzările de 5 ori. Iar dacă îi dublezi... crești cifra de afaceri de 16 ori. Asta este puterea creșterii compuse.
Cum știu dacă se aplică în afacerea mea?
Nu există industrie în care procesele de vânzări să nu funcționeze. În orice sferă a afacerilor avem nevoie să atragem potențiali clienți, să îi transformăm în clienți, să le vindem repetitiv și la valori mai mari, și să îi menținem fideli pe termen lung. Acestea sunt fundamentele științei proceselor de vânzări. Este posibil ca din cele 100+ tehnici explicate de Răzvan, o parte să nu se potrivească pe modelul tău de business însă după această zi vei putea să construiești un proces complet în orice industrie.
Pentru cine este acest training?
Este pentru antreprenori și liderii sau experții lor în marketing, sales și customer care. Este pentru antreprenorii mici la început de drum și pentru cei mari cu mii de angajați. Este pentru experți, consultanți și traineri în marketing și sales. Și este pentru freelanceri în acest domeniu.
Cum pot să plătesc?
Recomandarea noastră este să achiți online cu cardul. Folosim cel mai mare și mai sigur procesator de plăți din lume stripe.com. În acest fel primești acces instantaneu la toate materialele. Însă avem și opțiunea de plată prin OP. Diferența este însă că vei primi acces la curs în 24 de ore de la confirmarea plății. Asta poate dura între 48 și 72 de ore în funcție de bancă.
Cum primesc factura?
Dacă plătești online (recomandat) factura va fi emisă automat și trimisă pe adresa de email folosită la cumpărare. Dacă alegi să plătești prin OP vei primi factura in maximum 7 zile de la confirmarea plății.
Pot da acces și managerilor mei?
Poți împărtăși contul tău cu până la 10 alți utilizatori. Însă recomandarea noastră este ca după ce liderul companiei a urmărit cursul și l-a înțeles, să urmărească încă o data întreg curriculum-ul împreună cu top managerii și angajații importanți.
Ofertă: €2500
Toate materialele video, bonusurile și materialele de suport vor deveni disponibile imediat după finalizarea plății
Copyright © 2020 TBF Core, TBF Digital, TBF Apps, TBF Accelerator
Scrie-ne direct la: contact@tbf.ro