Curs Video Online (10 ore)

Știința Proceselor

de Vânzări

Pe 6 Octombrie 2022, Răzvan Căzănescu a susținut în București un eveniment LIVE de 12 ore în care a explicat Știința Proceselor de Vânzări. Peste 100 de tehnici pe care le-a folosit în ultimii 17 ani să dubleze peste 300 de companii din 23 de industrii. Cursul cuprinde înregistrarea acestui eveniment pentru care participanții au plătit €1,600/loc).

Curs Video Online (10 ore)

Știința Proceselor

de Vânzări

Pe 6 Octombrie 2022, Răzvan Căzănescu a susținut în București un eveniment LIVE de 12 ore în care a explicat Știința Proceselor de Vânzări. Peste 100 de tehnici pe care le-a folosit în ultimii 17 ani să dubleze peste 300 de companii din 23 de industrii. Cursul cuprinde înregistrarea acestui eveniment pentru care participanții au plătit €1,600/loc).

Curs Video Online (10 ore)

Știința
Proceselor 
de Vânzări

Pe 6 Octombrie 2022, Răzvan Căzănescu a susținut în București un eveniment LIVE de 12 ore în care a explicat Știința Proceselor de Vânzări. Peste 100 de tehnici pe care le-a folosit în ultimii 17 ani să dubleze peste 300 de companii din 23 de industrii. Cursul cuprinde înregistrarea acestui eveniment pentru care participanții au plătit €1,600/loc).

Ofertă: €2500

Toate materialele video, bonusurile și materialele de suport vor deveni disponibile imediat după finalizarea plății

Investește acum!

Ofertă: €2500

Toate materialele video, bonusurile și materialele de suport vor deveni disponibile imediat după finalizarea plății

Investește acum!

Ofertă: €2500

Toate materialele video, bonusurile și materialele de suport vor deveni disponibile imediat după finalizarea plății

Investește acum!

Autorul Cursului și Fondatorul TBF

Răzvan Căzănescu

A creat Sistemul de Management TBF pe baza căruia funcționează peste 2000 de companii românești. A fost implicat în creșterea și scalarea a peste 300 de companii din 23 de industrii. A implementat procese complexe de vânzări în cele mai mari companii din România. A dublat companii de milioane de euro în mai puțin de 3 luni de zile. 

Autorul Cursului și Fondatorul TBF

Răzvan Căzănescu

A creat Sistemul de Management TBF pe baza căruia funcționează peste 2000 de companii românești. A fost implicat în creșterea și scalarea a peste 300 de companii din 23 de industrii. A implementat procese complexe de vânzări în cele mai mari companii din România. A dublat companii de milioane de euro în mai puțin de 3 luni de zile. 

Autorul Cursului și Fondatorul TBF

Răzvan Căzănescu

A creat Sistemul de Management TBF pe baza căruia funcționează peste 2000 de companii românești. A fost implicat în creșterea și scalarea a peste 300 de companii din 23 de industrii. A implementat procese complexe de vânzări în cele mai mari companii din România. A dublat companii de milioane de euro în mai puțin de 3 luni de zile. 

Agenda Cursului
de 10 ore

În cele 10 ore Răzvan Căzănescu îți arată cum să îmbini marketingul online, marketingul offline, echipele de vânzări și cele de customer care pentru a maximiza vânzările și profitul. 

  • Cei 5 Multiplicatori Fundamentali

    Deși majoritatea antreprenorilor confundă dublarea vânzărilor cu dublarea numărului de clienți, există un proces matematic și predictibil pentru dublarea vânzărilor prin creșterea cu doar 15% a 5 indicatori (multiplicatori) critici din procesul de vânzări. Acești indicatori sunt prezenți în orice afacere din orice industrie.

  • Fundamentele Procesului de Vânzări

    Un proces de vânzare este schița completă a acțiunilor de marketing, vânzări și customer support, care duc într-un mod structurat de la atragerea prospecților, la conversia lor în clienți, la vânzări repetitive către acei clienți, la creșterea valorii medie pe fiecare comandă și până la menținerea clientului loial pe termen lung. 

Agenda Cursului
de 10 ore

În cele 10 ore Răzvan Căzănescu îți arată cum să îmbini marketingul online, marketingul offline, echipele de vânzări și cele de customer care pentru a maximiza vânzările și profitul.

  • Cei 5 Multiplicatori Fundamentali

    Deși majoritatea antreprenorilor confundă dublarea vânzărilor cu dublarea numărului de clienți, există un proces matematic și predictibil pentru dublarea vânzărilor prin creșterea cu doar 15% a 5 indicatori (multiplicatori) critici din procesul de vânzări. Acești indicatori sunt prezenți în orice afacere din orice industrie.

  • Fundamentele Procesului de Vânzări

    Un proces de vânzare este schița completă a acțiunilor de marketing, vânzări și customer support, care duc într-un mod structurat de la atragerea prospecților, la conversia lor în clienți, la vânzări repetitive către acei clienți, la creșterea valorii medie pe fiecare comandă și până la menținerea clientului loial pe termen lung. 

Agenda Cursului
de 10 ore

În cele 10 ore Răzvan Căzănescu îți arată cum să îmbini marketingul online, marketingul offline, echipele de vânzări și cele de customer care pentru a maximiza vânzările și profitul.

  • Cei 5 Multiplicatori Fundamentali

    Deși majoritatea antreprenorilor confundă dublarea vânzărilor cu dublarea numărului de clienți, există un proces matematic și predictibil pentru dublarea vânzărilor prin creșterea cu doar 15% a 5 indicatori (multiplicatori) critici din procesul de vânzări. Acești indicatori sunt prezenți în orice afacere din orice industrie.

  • Fundamentele Procesului de Vânzări

    Un proces de vânzare este schița completă a acțiunilor de marketing, vânzări și customer support, care duc într-un mod structurat de la atragerea prospecților, la conversia lor în clienți, la vânzări repetitive către acei clienți, la creșterea valorii medie pe fiecare comandă și până la menținerea clientului loial pe termen lung. 

  • 20 de Metode de Atragere de Prospecți

    Orice proces de vânzare începe de la atragerea prospecților sau potențialilor clienți. De la 12 tehnici online până la cold calling, prospectare de teren și tehnici concrete de preluare de recomandări pe parcursul procesului. Aceste metode îți vor permite să mărești baza de potențiali clienți exponențial.

  • 15 Metode de Creștere a Ratei de Conversie

    De cele mai multe ori, aplicarea strategică a 3-4 tehnici din cele 15 pe parcursul procesului de vânzări duce la dublarea ratei de conversie. De la tehnici de calificare, la ofertare video, la discounturi strategice și până la secvențe automate de emailuri, testimoniale specifice pe rezolvarea obiecțiilor și multe altele.

  • 25 de Metode de Creștere a Valorii Comenzilor

    Dacă clienții tăi cumpără mai mult sau mai scump la fiecare comandă pe care o fac către tine atunci poți crește vânzările fără să aduci nici un client nou. De la tehnici corecte de upsell, la strategii de pricing, servicii conexe, garanții neriscante și până la tehnica comparațiilor, penuriei, quizzurilor personalizate și strategii de calling de la superiori... toate acestea duc către cumpărături mai mari și mai profitabile.

  • 18 Metode de Creștere a Comenzilor Repetitive

    Prea multe afaceri nu au mix de produse și servicii care să le permită să vândă repetitiv către clienți. Multe afaceri au impresia că așa este industria lor... cum ar fi cele din imobiliare sau reprezentanțe de mașini. Însă nu a existat nici măcar o industrie în care Răzvan să nu poată să creeze un mix de produse și servicii care să ducă la vânzări repetitive și maximizarea profitului pe clienții existenți.

  • 22 de Metode de Menținere a Clienților pe Termen Lung

    Dacă un client cumpără în medie de la tine de 4 ori pe an. Iar fiecare cumpărare are o valoare medie de €300. Atunci pe parcursul a 2 ani de zile, un client îți aduce vânzări în valoare de €2,400. Dacă reușești să menții acel client încă 3 ani, îți va aduce €6,000. Iar cheltuielile pentru a menține un client sunt mult mai mici decât cheltuielile pentru atragerea și conversia unui client nou.

  • Construcția unui Proces de Vânzări pe 36 de Luni

    După ce am înteles fundamentele unui proces de vânzare științific și am înteles foarte bine cele peste 100 de tehnici de optimizare a acelui proces, Răzvan arată cum le folosești pentru a construi un proces de vânzare măsurabil pe 36 de luni care să performeze de 2-3 ori mai bine decât concurența. Ideea este următoarea, 15% dintre vânzări se fac în primele 3 luni de relație cu clientul. 85% se fac în următoarele 33 de luni.


  • 20 de Metode de Atragere de Prospecți

    Orice proces de vânzare începe de la atragerea prospecților sau potențialilor clienți. De la 12 tehnici online până la cold calling, prospectare de teren și tehnici concrete de preluare de recomandări pe parcursul procesului. Aceste metode îți vor permite să mărești baza de potențiali clienți exponențial.

  • 15 Metode de Creștere a Ratei de Conversie

    De cele mai multe ori, aplicarea strategică a 3-4 tehnici din cele 15 pe parcursul procesului de vânzări duce la dublarea ratei de conversie. De la tehnici de calificare, la ofertare video, la discounturi strategice și până la secvențe automate de emailuri, testimoniale specifice pe rezolvarea obiecțiilor și multe altele.

  • 25 de Metode de Creștere a Valorii Comenzilor

    Dacă clienții tăi cumpără mai mult sau mai scump la fiecare comandă pe care o fac către tine atunci poți crește vânzările fără să aduci nici un client nou. De la tehnici corecte de upsell, la strategii de pricing, servicii conexe, garanții neriscante și până la tehnica comparațiilor, penuriei, quizzurilor personalizate și strategii de calling de la superiori... toate acestea duc către cumpărături mai mari și mai profitabile.

  • 18 Metode de Creștere a Comenzilor Repetitive

    Prea multe afaceri nu au mix de produse și servicii care să le permită să vândă repetitiv către clienți. Multe afaceri au impresia că așa este industria lor... cum ar fi cele din imobiliare sau reprezentanțe de mașini. Însă nu a existat nici măcar o industrie în care Răzvan să nu poată să creeze un mix de produse și servicii care să ducă la vânzări repetitive și maximizarea profitului pe clienții existenți.

  • 22 de Metode de Menținere a Clienților pe Termen Lung

    Dacă un client cumpără în medie de la tine de 4 ori pe an. Iar fiecare cumpărare are o valoare medie de €300. Atunci pe parcursul a 2 ani de zile, un client îți aduce vânzări în valoare de €2,400. Dacă reușești să menții acel client încă 3 ani, îți va aduce €6,000. Iar cheltuielile pentru a menține un client sunt mult mai mici decât cheltuielile pentru atragerea și conversia unui client nou.

  • Construcția unui Proces de Vânzări pe 36 de Luni

    După ce am înteles fundamentele unui proces de vânzare științific și am înteles foarte bine cele peste 100 de tehnici de optimizare a acelui proces, Răzvan arată cum le folosești pentru a construi un proces de vânzare măsurabil pe 36 de luni care să performeze de 2-3 ori mai bine decât concurența. Ideea este următoarea, 15% dintre vânzări se fac în primele 3 luni de relație cu clientul. 85% se fac în următoarele 33 de luni.

Ofertă: €2500

Toate materialele video, bonusurile și materialele de suport vor deveni disponibile imediat după finalizarea plății

Investește acum!

Ofertă: €2500

Toate materialele video, bonusurile și materialele de suport vor deveni disponibile imediat după finalizarea plății

Investește acum!

Ofertă: €2500

Toate materialele video, bonusurile și materialele de suport vor deveni disponibile imediat după finalizarea plății

Investește acum!

Exemple din peste 20 de industrii

Pentru că a fost implicat direct în creșterea afacerilor din 23 de industrii și peste 200 de subindustrii, Răzvan oferă exemple și perspective unice în piața românească.


  • Exemple din HORECA, Construcții și Clinici Medicale

  • Exemple din Ecommerce, Retail, IT, Tech și SAAS

  • Exemple din Producție, Farma și ONG

  • Exemple din Servicii, Consultanță și Training

  • Exemple din Freelancing, Startupuri și Companii mari cu peste 1,000 de angajați

Exemple din peste 20 de industrii

Pentru că a fost implicat direct în creșterea afacerilor din 23 de industrii și peste 200 de subindustrii, Răzvan oferă exemple și perspective unice în piața românească.


  • Exemple din HORECA, Construcții și Clinici Medicale

  • Exemple din Ecommerce, Retail, IT, Tech și SAAS

  • Exemple din Producție, Farma și ONG

  • Exemple din Servicii, Consultanță și Training

  • Exemple din Freelancing, Startupuri și Companii mari cu peste 1,000 de angajați

Exemple din peste 20 de industrii

Pentru că a fost implicat direct în creșterea afacerilor din 23 de industrii și peste 200 de subindustrii, Răzvan oferă exemple și perspective unice în piața românească.


  • Exemple din HORECA, Construcții și Clinici Medicale

  • Exemple din Ecommerce, Retail, IT, Tech și SAAS

  • Exemple din Producție, Farma și ONG

  • Exemple din Servicii, Consultanță și Training

  • Exemple din Freelancing, Startupuri și Companii mari cu peste 1,000 de angajați

CREȘTEREA PRODUCTIVITĂȚII ÎN VÂNZĂRI

Organizarea Echipelor de Marketing, Calificare, Vânzare și Retenție

Cum organizezi echipele de Marketing, Customer Care (retenție) și cele de vânzări pentru a dubla sau tripla productivitatea din industria ta. Cum împarți echipele de vânzări în echipe de calificare, hunting și farming pentru a păstra focusul și a crește productivitatea.

  • Echipe de Marketing

    Organizarea eficientă a echipelor de marketing astfel încât să aducă valoare pe întreg procesul de vânzare

  • Echipe de Calificare

    Creșterea productivității vânzătorilor prin construcția corectă a unei echipe de calificare sau prevânzare

  • Echipe de Hunting

    Echipele focalizate pe hunting sunt echipele responsabile să aducă clienți noi sau "new business" în afacere

  • Echipe de Farming

    Echipele focalizate pe farming sunt responsabile să aducă vânzări repetitive de la clienții existenți

  • Echipe de Retenție

    Scopul echipelor de retenție (customer care) este să mențină clienții loiali și să descopere noi oportunități

  • Bugetare

    Cum faci o bugetare corectă pentru toate aceste echipe calculând într-un mod corect costul de achiziție de client

Organizarea Echipelor de Marketing, Calificare, Vânzare și Retenție

Cum organizezi echipele de Marketing, Customer Care (retenție) și cele de vânzări pentru a dubla sau tripla productivitatea din industria ta. Cum împarți echipele de vânzări în echipe de calificare, hunting și farming pentru a păstra focusul și a crește productivitatea.

  • Echipe de Marketing

    Organizarea eficientă a echipelor de marketing astfel încât să aducă valoare pe întreg procesul de vânzare

  • Echipe de Calificare

    Creșterea productivității vânzătorilor prin construcția corectă a unei echipe de calificare sau prevânzare

  • Echipe de Hunting

    Echipele focalizate pe hunting sunt echipele responsabile să aducă clienți noi sau "new business" în afacere

  • Echipe de Farming

    Echipele focalizate pe farming sunt responsabile să aducă vânzări repetitive de la clienții existenți

  • Echipe de Retenție

    Scopul echipelor de retenție (customer care) este să mențină clienții loiali și să descopere noi oportunități

  • Bugetare

    Cum faci o bugetare corectă pentru toate aceste echipe calculând într-un mod corect costul de achiziție de client

CREȘTEREA PRODUCTIVITĂȚII ÎN VÂNZĂRI

Organizarea Echipelor de Marketing, Calificare, Vânzare și Retenție

Cum organizezi echipele de Marketing, Customer Care (retenție) și cele de vânzări pentru a dubla sau tripla productivitatea din industria ta. Cum împarți echipele de vânzări în echipe de calificare, hunting și farming pentru a păstra focusul și a crește productivitatea.

  • Echipe de Marketing

    Organizarea eficientă a echipelor de marketing astfel încât să aducă valoare pe întreg procesul de vânzare

  • Echipe de Calificare

    Creșterea productivității vânzătorilor prin construcția corectă a unei echipe de calificare sau prevânzare

  • Echipe de Hunting

    Echipele focalizate pe hunting sunt echipele responsabile să aducă clienți noi sau "new business" în afacere

  • Echipe de Farming

    Echipele focalizate pe farming sunt responsabile să aducă vânzări repetitive de la clienții existenți

  • Echipe de Retenție

    Scopul echipelor de retenție (customer care) este să mențină clienții loiali și să descopere noi oportunități

  • Bugetare

    Cum faci o bugetare corectă pentru toate aceste echipe calculând într-un mod corect costul de achiziție de client

ȘTIINȚA DUBLĂRII AFACERILOR AN DE AN

Procesul Matematic pentru Dublarea Vânzărilor

Deși majoritatea antreprenorilor confundă dublarea vânzărilor cu dublarea numărului de clienți, există un proces matematic și predictibil pentru dublarea vânzărilor prin creșterea cu doar 15% a 5 indicatori critici din procesul de vânzări. Acești indicatori sunt prezenți în orice afacere din orice industrie.

Numărul de Prospecți

Prospecții sau potențialii clienți sunt oamenii care au luat contact cu afacerea și au o nevoie reală pentru produsele și serviciile companiei

Rata de Conversie în Client

Rata de conversie este procentul din prospecți care ajung să cumpere pentru prima oară un produs sau serviciu al afacerii

Valoarea Medie a Comenzilor

Media pe comandă sau (Average Order Value) este valoarea medie de bani pe care un client o cheltuie atunci când face o cumpărătură

Comenzi

Repetitive

Lipsa unui mix corect de produse și servicii conduce la clienți neprofitabili care cumpără o singură dată de la companie

Timp Mediu de Loialitate

Cu cât un client rămâne fidel mai mult timp cu atât face mai multe cumpărături și aduce mai multe recomandări 

Interviu Susținut de Adrian Dragomir

Răzvan Căzănescu despre Știința Proceselor de Vânzări

Cum pornești crearea unui proces de vânzări? Pleci de la departamente sau de la proces? De ce avem nevoie de un proces de vânzări de 36 de luni pentru a maximiza vânzările și profitul? Cold calling, ofertare video, bugetare și multe altele...

Procesul Matematic pentru Dublarea Vânzărilor

Deși majoritatea antreprenorilor confundă dublarea vânzărilor cu dublarea numărului de clienți, există un proces matematic și predictibil pentru dublarea vânzărilor prin creșterea cu doar 15% a 5 indicatori critici din procesul de vânzări. Acești indicatori sunt prezenți în orice afacere din orice industrie.

Numărul de Prospecți

Prospecții sau potențialii clienți sunt oamenii care au luat contact cu afacerea și au o nevoie reală pentru produsele și serviciile companiei

Rata de Conversie în Client

Rata de conversie este procentul din prospecți care ajung să cumpere pentru prima oară un produs sau serviciu al afacerii

Valoarea Medie a Comenzilor

Media pe comandă sau (Average Order Value) este valoarea medie de bani pe care un client o cheltuie atunci când face o cumpărătură

Comenzi

Repetitive

Lipsa unui mix corect de produse și servicii conduce la clienți neprofitabili care cumpără o singură dată de la companie

Timp Mediu de Loialitate

Cu cât un client rămâne fidel mai mult timp cu atât face mai multe cumpărături și aduce mai multe recomandări 

Ofertă: €2500

Toate materialele video, bonusurile și materialele de suport vor deveni disponibile imediat după finalizarea plății

Investește acum!

Interviu Susținut de Adrian Dragomir

Răzvan Căzănescu despre Știința Proceselor de Vânzări

Cum pornești crearea unui proces de vânzări? Pleci de la departamente sau de la proces? De ce avem nevoie de un proces de vânzări de 36 de luni pentru a maximiza vânzările și profitul? Cold calling, ofertare video, bugetare și multe altele...

ȘTIINȚA DUBLĂRII AFACERILOR AN DE AN

Procesul Matematic pentru Dublarea Vânzărilor

Deși majoritatea antreprenorilor confundă dublarea vânzărilor cu dublarea numărului de clienți, există un proces matematic și predictibil pentru dublarea vânzărilor prin creșterea cu doar 15% a 5 indicatori critici din procesul de vânzări. Acești indicatori sunt prezenți în orice afacere din orice industrie.

Numărul de Prospecți

Prospecții sau potențialii clienți sunt oamenii care au luat contact cu afacerea și au o nevoie reală pentru produsele și serviciile companiei

Rata de Conversie în Client

Rata de conversie este procentul din prospecți care ajung să cumpere pentru prima oară un produs sau serviciu al afacerii

Valoarea Medie a Comenzilor

Media pe comandă sau (Average Order Value) este valoarea medie de bani pe care un client o cheltuie atunci când face o cumpărătură

Comenzi Repetitive

Lipsa unui mix corect de produse și servicii conduce la clienți neprofitabili care cumpără o singură dată de la companie

Timp Mediu de Loialitate

Cu cât un client rămâne fidel mai mult timp cu atât face mai multe cumpărături și aduce mai multe recomandări 

Ofertă: €2500

Toate materialele video, bonusurile și materialele de suport vor deveni disponibile imediat după finalizarea plății

Investește acum!

TESTATE ÎN 23 DE INDUSTRII

Peste 100 de Tehnici de Creștere a Vânzărilor

În cele 10 ore ale cursului, Răzvan demonstrează pas cu pas cum să folosești corect peste 100 de tehnici pentru atragere de prospecți, creșterea ratei de conversie, creșterea valorii medie a comenzilor, îmbunătățirea numărului de comenzi repetitive și menținerea clientului pe termen mai lung. Toate acestea duc la o cifră de afaceri și o profitabilitate mai mare.

Quizz

Teste Online sau Offline pentru atragere de prospecți și aflarea nevoilor

Landing Page

Pagini de aterizare pentru colectare de prospecți sau vânzare de produse

Lead Magnet

Momeli etice și gratuite pentru creșterea numărului de prospecți și educarea lor

Trip Wire

Folosirea produselor ieftine pentru transformarea rapidă din prospect în client

Webinar

Structura corectă a webinariilor pentru atragere de prospecți și închiderea vânzărilor

Testimoniale

Tehnici de preluare a testimonialelor pentru rezolvarea obiecțiilor principale

Ofertare Video

Schimbarea ofertelor pe email cu varianta video pentru creșterea ratei de conversie

Recomandări

10+ Metode pentru obținerea de recomandări pe întreg procesul de vânzare

Comparații

Tehnica comparațiilor pentru a te diferenția de concurență și justificare a prețurilor

Penurie

Tehnica penuriei pentru creșterea prețurilor și a ratei de conversie din prospect în client

Demo

Vânzarea prin demonstrații personalizate online sau offline 

Discounturi

Strategiile corecte de discounturi pentru creșterea vânzărilor și păstrarea marjei

Bundle

Crearea de pachete pentru creșterea mediei pe comandă și a profitabilității

Garanții

Rezolvarea obiecțiilor importante prin oferirea de garanții calculate fără risc

Giveaways

Tehnica concursurilor și ofertelor gratuite pentru creșterea numărului de prospecți

Upsell

Creșterea valorii comenzilor prin strategii corecte și practice de upselling

Pricing

Strategii de stabilire a prețurilor pentru maximizarea vânzărilor și a profitului

Split Test

Metodologia corectă de testare a prețurilor, ofertelor, scripturilor și paginilor de vânzare

Scripturi

Scrierea textelor corecte pentru echipele de vânzători și customer care

Cluburi

Organizarea de cluburi pentru fidelizarea clienților si creșterea recomandărilor

Evenimente

Folosirea evenimentelor pentru atragerea de prospecți și a vânzărilor

Mix Produse

Construcția unui mix de produse care să permită vânzări repetitive și upsell

Hunter/Farmer

Împărțirea corectă a oamenilor de vânzări în echipe de calificatori, hunteri și farmeri

Content

Folosirea conținutului gratuit pentru creșterea vânzărilor pe termen lung

Cold Calls

Ce tehnici funcționează în sunatul la rece pentru atragere și calificare de prospecți

Newsletters

Strategii de email marketing pentru menținerea clienților pe termen lung

PR

Integrarea strategiilor de PR în procesul de vânzare pentru optimizare generală

SMS

Tehnici de SMS marketing care conduc la menținerea clienților și creșterea vânzărilor

CSR

Tehnici de CSR integrate în procesul de vânzare pentru menținerea loialității

Audit

Tehnica auditului pentru prospectare corectă în vânzări de valoare mare B2B

Cross Calling

Cum construiești parteneriate de cross calling pentru atragerea prospecților

Prevânzare

Creșterea productivității vânzătorilor prin echipe speciale de prevânzare

Segmentare

Strategii de segmentare agresivă pentru personalizarea procesului de vânzare

Popups

Folosirea popup-urilor pentru atragere de prospecți și creștere a ratei de conversie

Beneficii

Transformarea caracteristicilor în beneficii clare pentru fiecare public țintă

Video

Accelerarea producției video inhouse pentru dezvoltarea de materiale de vânzare

Social Media

Integrarea postărilor pe social media în procesul concret de vânzări

F.A.Q.

Folosirea întrebărilor frecvente pentru creșterea ratei de conversie

Agenții

Integrarea agențiilor de marketing și publicitate în diferite stagii ale procesului de vânzare

P.L.F.

Strategia corectă de lansare de produse cu prețuri mari combinând online-ul cu offline-ul

Plus alte 60+ de tehnici testate...

Toate materialele video, bonusurile și materialele de suport vor deveni disponibile imediat după finalizarea plății

Investește!

Interviu Susținut de Adrian Dragomir

Răzvan Căzănescu despre Știința Proceselor de Vânzări

Cum pornești crearea unui proces de vânzări? Pleci de la departamente sau de la proces? De ce avem nevoie de un proces de vânzări de 36 de luni pentru a maximiza vânzările și profitul? Cold calling, ofertare video, bugetare și multe altele...

TESTATE ÎN 23 DE INDUSTRII

Peste 100 de Tehnici de Creștere a Vânzărilor

În cele 10 ore ale cursului, Răzvan demonstrează pas cu pas cum să folosești corect peste 100 de tehnici pentru atragere de prospecți, creșterea ratei de conversie, creșterea valorii medie a comenzilor, îmbunătățirea numărului de comenzi repetitive și menținerea clientului pe termen mai lung. Toate acestea duc la o cifră de afaceri și o profitabilitate mai mare.

Quizz

Teste Online sau Offline pentru atragere de prospecți și aflarea nevoilor

Landing Page

Pagini de aterizare pentru colectare de prospecți sau vânzare de produse

Lead Magnet

Momeli etice și gratuite pentru creșterea numărului de prospecți și educarea lor

Trip Wire

Folosirea produselor ieftine pentru transformarea rapidă din prospect în client

Webinar

Structura corectă a webinariilor pentru atragere de prospecți și închiderea vânzărilor

Testimoniale

Tehnici de preluare a testimonialelor pentru rezolvarea obiecțiilor principale

Ofertare Video

Schimbarea ofertelor pe email cu varianta video pentru creșterea ratei de conversie

Recomandări

10+ Metode pentru obținerea de recomandări pe întreg procesul de vânzare

Comparații

Tehnica comparațiilor pentru a te diferenția de concurență și justificare a prețurilor

Penurie

Tehnica penuriei pentru creșterea prețurilor și a ratei de conversie din prospect în client

Demo

Vânzarea prin demonstrații personalizate online sau offline 

Discounturi

Strategiile corecte de discounturi pentru creșterea vânzărilor și păstrarea marjei

Bundle

Crearea de pachete pentru creșterea mediei pe comandă și a profitabilității

Garanții

Rezolvarea obiecțiilor importante prin oferirea de garanții calculate fără risc

Giveaways

Tehnica concursurilor și ofertelor gratuite pentru creșterea numărului de prospecți

Upsell

Creșterea valorii comenzilor prin strategii corecte și practice de upselling

Pricing

Strategii de stabilire a prețurilor pentru maximizarea vânzărilor și a profitului

Split Test

Metodologia corectă de testare a prețurilor, ofertelor, scripturilor și paginilor de vânzare

Scripturi

Scrierea textelor corecte pentru echipele de vânzători și customer care

Cluburi

Organizarea de cluburi pentru fidelizarea clienților si creșterea recomandărilor

Evenimente

Folosirea evenimentelor pentru atragerea de prospecți și a vânzărilor

Mix Produse

Construcția unui mix de produse care să permită vânzări repetitive și upsell

Hunter/Farmer

Împărțirea corectă a oamenilor de vânzări în echipe de calificatori, hunteri și farmeri

Content

Folosirea conținutului gratuit pentru creșterea vânzărilor pe termen lung

Cold Calls

Ce tehnici funcționează în sunatul la rece pentru atragere și calificare de prospecți

Newsletters

Strategii de email marketing pentru menținerea clienților pe termen lung

PR

Integrarea strategiilor de PR în procesul de vânzare pentru optimizare generală

SMS

Tehnici de SMS marketing care conduc la menținerea clienților și creșterea vânzărilor

CSR

Tehnici de CSR integrate în procesul de vânzare pentru menținerea loialității

Audit

Tehnica auditului pentru prospectare corectă în vânzări de valoare mare B2B

Cross Calling

Cum construiești parteneriate de cross calling pentru atragerea prospecților

Prevânzare

Creșterea productivității vânzătorilor prin echipe speciale de prevânzare

Segmentare

Strategii de segmentare agresivă pentru personalizarea procesului de vânzare

Popups

Folosirea popup-urilor pentru atragere de prospecți și creștere a ratei de conversie

Beneficii

Transformarea caracteristicilor în beneficii clare pentru fiecare public țintă

Video

Accelerarea producției video inhouse pentru dezvoltarea de materiale de vânzare

Social Media

Integrarea postărilor pe social media în procesul concret de vânzări

F.A.Q.

Folosirea întrebărilor frecvente pentru creșterea ratei de conversie

Agenții

Integrarea agențiilor de marketing și publicitate în diferite stagii ale procesului de vânzare

P.L.F.

Strategia corectă de lansare de produse cu prețuri mari combinând online-ul cu offline-ul

Plus alte 60+ de tehnici testate...

Toate materialele video, bonusurile și materialele de suport vor deveni disponibile imediat după finalizarea plății

Investește acum!

TESTATE ÎN 23 DE INDUSTRII

Peste 100 de Tehnici de Creștere a Vânzărilor

În cele 10 ore ale cursului, Răzvan demonstrează pas cu pas cum să folosești corect peste 100 de tehnici pentru atragere de prospecți, creșterea ratei de conversie, creșterea valorii medie a comenzilor, îmbunătățirea numărului de comenzi repetitive și menținerea clientului pe termen mai lung. Toate acestea duc la o cifră de afaceri și o profitabilitate mai mare.

Quizz

Teste Online sau Offline pentru atragere de prospecți și aflarea nevoilor

Landing Page

Pagini de aterizare pentru colectare de prospecți sau vânzare de produse

Lead Magnet

Momeli etice și gratuite pentru creșterea numărului de prospecți și educarea lor

Trip Wire

Folosirea produselor ieftine pentru transformarea rapidă din prospect în client

Webinar

Structura corectă a webinariilor pentru atragere de prospecți și închiderea vânzărilor

Testimoniale

Tehnici de preluare a testimonialelor pentru rezolvarea obiecțiilor principale

Ofertare Video

Schimbarea ofertelor pe email cu varianta video pentru creșterea ratei de conversie

Recomandări

10+ Metode pentru obținerea de recomandări pe întreg procesul de vânzare

Comparații

Tehnica comparațiilor pentru a te diferenția de concurență și justificare a prețurilor

Penurie

Tehnica penuriei pentru creșterea prețurilor și a ratei de conversie din prospect în client

Demo

Vânzarea prin demonstrații personalizate online sau offline 

Discounturi

Strategiile corecte de discounturi pentru creșterea vânzărilor și păstrarea marjei

Bundle

Crearea de pachete pentru creșterea mediei pe comandă și a profitabilității

Garanții

Rezolvarea obiecțiilor importante prin oferirea de garanții calculate fără risc

Giveaways

Tehnica concursurilor și ofertelor gratuite pentru creșterea numărului de prospecți

Upsell

Creșterea valorii comenzilor prin strategii corecte și practice de upselling

Pricing

Strategii de stabilire a prețurilor pentru maximizarea vânzărilor și a profitului

Split Test

Metodologia corectă de testare a prețurilor, ofertelor, scripturilor și paginilor de vânzare

Scripturi

Scrierea textelor corecte pentru echipele de vânzători și customer care

Cluburi

Organizarea de cluburi pentru fidelizarea clienților si creșterea recomandărilor

Evenimente

Folosirea evenimentelor pentru atragerea de prospecți și a vânzărilor

Mix Produse

Construcția unui mix de produse care să permită vânzări repetitive și upsell

Hunter/Farmer

Împărțirea corectă a oamenilor de vânzări în echipe de calificatori, hunteri și farmeri

Content

Folosirea conținutului gratuit pentru creșterea vânzărilor pe termen lung

Cold Calls

Ce tehnici funcționează în sunatul la rece pentru atragere și calificare de prospecți

Newsletters

Strategii de email marketing pentru menținerea clienților pe termen lung

PR

Integrarea strategiilor de PR în procesul de vânzare pentru optimizare generală

SMS

Tehnici de SMS marketing care conduc la menținerea clienților și creșterea vânzărilor

CSR

Tehnici de CSR integrate în procesul de vânzare pentru menținerea loialității

Audit

Tehnica auditului pentru prospectare corectă în vânzări de valoare mare B2B

Cross Calling

Cum construiești parteneriate de cross calling pentru atragerea prospecților

Prevânzare

Creșterea rapidă a productivității vânzătorilor prin echipe speciale de prevânzare

Segmentare

Strategii de segmentare agresivă pentru personalizarea procesului de vânzare

Popups

Folosirea popup-urilor pentru atragere de prospecți și creștere a ratei de conversie

Beneficii

Transformarea caracteristicilor în beneficii clare pentru fiecare public țintă

Video

Accelerarea producției video inhouse pentru dezvoltarea de materiale de vânzare

Social Media

Integrarea postărilor pe social media în procesul concret de vânzări

F.A.Q.

Folosirea întrebărilor frecvente pentru creșterea ratei de conversie

Agenții

Integrarea agențiilor de marketing și publicitate în diferite stagii ale procesului de vânzare

P.L.F.

Strategia corectă de lansare de produse cu prețuri mari combinând online-ul cu offline-ul

Plus alte 60+ de tehnici testate...

Toate materialele video, bonusurile și materialele de suport vor deveni disponibile imediat după finalizarea plății

Investește acum!
    • Ce este de fapt un proces de vânzare?

      Un proces de vânzare este schița completă a acțiunilor de marketing, vânzări și customer care de la atragerea prospecților, la conversia lor în clienți, la vânzări repetitive către acei clienți și până la menținerea clientului loial pe termen lung.

    • Pe ce se bazează știința proceselor de vânzări?

      Dacă este să întrebi 100 de antreprenori cum dublezi o afacere, 95 dintre ei îți vor răspunde prin dublarea numărului de clienți. Ei bine, în afara faptului că dublarea numărului de clienți nu este un lucru simplu de reușit, dacă nu este urmată și de alte optimizări în procesul de vânzare de cele mai multe ori duce la o profitabilitate mai mică.

       

      Știința proceselor de vânzări se bazează pe creșterea simultană a 5 indicatori (multiplicatori) critici. Dacă crești acești 5 indicatori cu 15%, dublezi o afacere. Dacă îi crești cu 50% crești vânzările de 5 ori. Iar dacă îi dublezi... crești cifra de afaceri de 16 ori. Asta este puterea creșterii compuse.

    • De ce procese și nu acțiuni?

      Marketingul face o campanie însă nu există followup concret de la vânzări pentru a capitaliza pe acea campanie. 

      Vânzările au trimis o ofertă însă marketingul nu are o secvență automată de emailuri care să ramforseze acea ofertă.

      Customer care-ul rezolvă o problemă și face un client fericit, însă marketingul nu face followup pentru a lua testimonial. Vânzările nu fac followup pentru a lua o recomandare. Marketingul nu introduce testimonialul într-un proces care să ducă la creșterea ratei de conversie sau rezolvarea obiecțiilor.

       

      Atunci când nu legi acțiunile într-un proces coerent care să includă echipele de marketing, vânzări și customer care, pierzi foarte multe oportunități, productivitatea oamenilor este mică, profitul scăzut și scalarea foarte greoaie.

    • Pentru cine este acest training?

      Este pentru antreprenori și liderii sau experții lor în marketing, sales și customer care. Este pentru antreprenorii mici la început de drum și pentru cei mari cu mii de angajați. Este pentru experți, consultanți și traineri în marketing și sales. Și este pentru freelanceri în acest domeniu.

    • Cum știu dacă se aplică în afacerea mea?

      Nu există industrie în care procesele de vânzări să nu funcționeze. În orice sferă a afacerilor avem nevoie să atragem potențiali clienți, să îi transformăm în clienți, să le vindem repetitiv și la valori mai mari, și să îi menținem fideli pe termen lung. Acestea sunt fundamentele științei proceselor de vânzări. Este posibil ca din cele 100+ tehnici explicate de Răzvan, o parte să nu se potrivească pe modelul tău de business însă după această zi vei putea să construiești un proces complet în orice industrie.

    • Cum pot să plătesc?

      Recomandarea noastră este să achiți online cu cardul. Folosim cel mai mare și mai sigur procesator de plăți din lume stripe.com. În acest fel primești acces instantaneu la toate materialele. Însă avem și opțiunea de plată prin OP. Diferența este însă că vei primi acces la curs în 24 de ore de la confirmarea plății. Asta poate dura între 48 și 72 de ore în funcție de bancă.

    • Cum primesc factura?

      Dacă plătești online (recomandat) factura va fi emisă automat și trimisă pe adresa de email folosită la cumpărare. Dacă alegi să plătești prin OP vei primi factura in maximum 7 zile de la confirmarea plății.

    • Pot da acces și managerilor mei?

      Poți împărtăși contul tău cu până la 10 alți utilizatori. Însă recomandarea noastră este ca după ce liderul companiei a urmărit cursul și l-a înțeles, să urmărească încă o data întreg curriculum-ul împreună cu top managerii și angajații importanți.

    Ofertă: €2500

    Toate materialele video, bonusurile și materialele de suport vor deveni disponibile imediat după finalizarea plății

    Investește acum!

    Servicii

    Ziua Responsabilităților TBF Accelerator
    Newsletter Fundamentul Zilei

    Produse

    Software: TBF Digital Sistemul TBF de Management

    Webinarii

    Management prin Obiective Management OperaționalCultura OrganizaționalăRecrutări de Lideri

    Legal

    Termeni și Condiții Politica de Confidențialitate GDPR

    Copyright © 2020 TBF Core, TBF Digital, TBF Apps, TBF Accelerator
    Scrie-ne direct la: contact@tbf.ro

      • Ce este de fapt un proces de vânzare?

        Un proces de vânzare este schița completă a acțiunilor de marketing, vânzări și customer care de la atragerea prospecților, la conversia lor în clienți, la vânzări repetitive către acei clienți și până la menținerea clientului loial pe termen lung.

      • De ce procese și nu acțiuni?

        Marketingul face o campanie însă nu există followup concret de la vânzări pentru a capitaliza pe acea campanie. 

        Vânzările au trimis o ofertă însă marketingul nu are o secvență automată de emailuri care să ramforseze acea ofertă.

        Customer care-ul rezolvă o problemă și face un client fericit, însă marketingul nu face followup pentru a lua testimonial. Vânzările nu fac followup pentru a lua o recomandare. Marketingul nu introduce testimonialul într-un proces care să ducă la creșterea ratei de conversie sau rezolvarea obiecțiilor.

         

        Atunci când nu legi acțiunile într-un proces coerent care să includă echipele de marketing, vânzări și customer care, pierzi foarte multe oportunități, productivitatea oamenilor este mică, profitul scăzut și scalarea foarte greoaie.

      • Pe ce se bazează știința proceselor de vânzări?

        Dacă este să întrebi 100 de antreprenori cum dublezi o afacere, 95 dintre ei îți vor răspunde prin dublarea numărului de clienți. Ei bine, în afara faptului că dublarea numărului de clienți nu este un lucru simplu de reușit, dacă nu este urmată și de alte optimizări în procesul de vânzare de cele mai multe ori duce la o profitabilitate mai mică.

         

        Știința proceselor de vânzări se bazează pe creșterea simultană a 5 indicatori (multiplicatori) critici. Dacă crești acești 5 indicatori cu 15%, dublezi o afacere. Dacă îi crești cu 50% crești vânzările de 5 ori. Iar dacă îi dublezi... crești cifra de afaceri de 16 ori. Asta este puterea creșterii compuse.

      • Este de ajuns să vin singur la acest eveniment?

        Poți să alegi să vii singur, însă recomandarea noastră este să vii alături de liderii sau experții tăi din marketing, sales și customer care. Sau dacă ești freelancer sau antreprenor la început, să vii alături de 2-3 prieteni. În afara discountului de €600 / loc, vei putea să implementezi mult mai repede și mai ușor.

      • Cum știu dacă se aplică în afacerea mea?

        Nu există industrie în care procesele de vânzări să nu funcționeze. În orice sferă a afacerilor avem nevoie să atragem potențiali clienți, să îi transformăm în clienți, să le vindem repetitiv și la valori mai mari, și să îi menținem fideli pe termen lung. Acestea sunt fundamentele științei proceselor de vânzări. Este posibil ca din cele 100+ tehnici explicate de Răzvan, o parte să nu se potrivească pe modelul tău de business însă după această zi vei putea să construiești un proces complet în orice industrie.

      • Pentru cine este acest training?

        Este pentru antreprenori și liderii sau experții lor în marketing, sales și customer care. Este pentru antreprenorii mici la început de drum și pentru cei mari cu mii de angajați. Este pentru experți, consultanți și traineri în marketing și sales. Și este pentru freelanceri în acest domeniu.

      • Cum pot să plătesc?

        Recomandarea noastră este să achiți online cu cardul. Folosim cel mai mare și mai sigur procesator de plăți din lume stripe.com. În acest fel primești acces instantaneu la toate materialele. Însă avem și opțiunea de plată prin OP. Diferența este însă că vei primi acces la curs în 24 de ore de la confirmarea plății. Asta poate dura între 48 și 72 de ore în funcție de bancă.

      • Cum primesc factură?

        Dacă plătești online (recomandat) factura va fi emisă automat și trimisă pe adresa de email folosită la cumpărare. Dacă alegi să plătești prin OP vei primi factura in maximum 7 zile de la confirmarea plății.

      • Pot da acces și managerilor mei?

        Poți împărtăși contul tău cu până la 10 alți utilizatori. Însă recomandarea noastră este ca după ce liderul companiei a urmărit cursul și l-a înțeles, să urmărească încă o data întreg curriculum-ul împreună cu top managerii și angajații importanți.

      Ofertă: €2500

      Toate materialele video, bonusurile și materialele de suport vor deveni disponibile imediat după finalizarea plății

      Investește acum!

      Servicii

      Ziua Responsabilităților TBF Accelerator
      Newsletter Fundamentul Zilei

      Produse

      Software: TBF Digital Sistemul TBF de Management

      Webinarii

      Management prin Obiective Management OperaționalCultura OrganizaționalăRecrutări de Lideri

      Legal

      Termeni și Condiții Politica de Confidențialitate GDPR

      Copyright © 2020 TBF Core, TBF Digital, TBF Apps, TBF Accelerator
      Scrie-ne direct la: contact@tbf.ro

        • Ce este de fapt un proces de vânzare?

          Un proces de vânzare este schița completă a acțiunilor de marketing, vânzări și customer care de la atragerea prospecților, la conversia lor în clienți, la vânzări repetitive către acei clienți și până la menținerea clientului loial pe termen lung.

        • De ce procese și nu acțiuni?

          Marketingul face o campanie însă nu există followup concret de la vânzări pentru a capitaliza pe acea campanie. Vânzările au trimis o ofertă însă marketingul nu are o secvență automată de emailuri care să ramforseze acea ofertă. Customer care-ul rezolvă o problemă și face un client fericit, însă marketingul nu face followup pentru a lua testimonial. Vânzările nu fac followup pentru a lua o recomandare. Marketingul nu introduce testimonialul într-un proces care să ducă la creșterea ratei de conversie sau rezolvarea obiecțiilor.

           

          Atunci când nu legi acțiunile într-un proces coerent care să includă echipele de marketing, vânzări și customer care, pierzi foarte multe oportunități, productivitatea oamenilor este mică, profitul scăzut și scalarea foarte greoaie.

        • Pe ce se bazează știința proceselor de vânzări?

          Dacă este să întrebi 100 de antreprenori cum dublezi o afacere, 95 dintre ei îți vor răspunde prin dublarea numărului de clienți. Ei bine, în afara faptului că dublarea numărului de clienți nu este un lucru simplu de reușit, dacă nu este urmată și de alte optimizări în procesul de vânzare de cele mai multe ori duce la o profitabilitate mai mică.

           

          Știința proceselor de vânzări se bazează pe creșterea simultană a 5 indicatori (multiplicatori) critici. Dacă crești acești 5 indicatori cu 15%, dublezi o afacere. Dacă îi crești cu 50% crești vânzările de 5 ori. Iar dacă îi dublezi... crești cifra de afaceri de 16 ori. Asta este puterea creșterii compuse.

        • Cum știu dacă se aplică în afacerea mea?

          Nu există industrie în care procesele de vânzări să nu funcționeze. În orice sferă a afacerilor avem nevoie să atragem potențiali clienți, să îi transformăm în clienți, să le vindem repetitiv și la valori mai mari, și să îi menținem fideli pe termen lung. Acestea sunt fundamentele științei proceselor de vânzări. Este posibil ca din cele 100+ tehnici explicate de Răzvan, o parte să nu se potrivească pe modelul tău de business însă după această zi vei putea să construiești un proces complet în orice industrie.

        • Pentru cine este acest training?

          Este pentru antreprenori și liderii sau experții lor în marketing, sales și customer care. Este pentru antreprenorii mici la început de drum și pentru cei mari cu mii de angajați. Este pentru experți, consultanți și traineri în marketing și sales. Și este pentru freelanceri în acest domeniu.

        • Cum pot să plătesc?

          Recomandarea noastră este să achiți online cu cardul. Folosim cel mai mare și mai sigur procesator de plăți din lume stripe.com. În acest fel primești acces instantaneu la toate materialele. Însă avem și opțiunea de plată prin OP. Diferența este însă că vei primi acces la curs în 24 de ore de la confirmarea plății. Asta poate dura între 48 și 72 de ore în funcție de bancă.

        • Cum primesc factura?

          Dacă plătești online (recomandat) factura va fi emisă automat și trimisă pe adresa de email folosită la cumpărare. Dacă alegi să plătești prin OP vei primi factura in maximum 7 zile de la confirmarea plății.

        • Pot da acces și managerilor mei?

          Poți împărtăși contul tău cu până la 10 alți utilizatori. Însă recomandarea noastră este ca după ce liderul companiei a urmărit cursul și l-a înțeles, să urmărească încă o data întreg curriculum-ul împreună cu top managerii și angajații importanți.

        Ofertă: €2500

        Toate materialele video, bonusurile și materialele de suport vor deveni disponibile imediat după finalizarea plății

        Investește acum!

        Servicii

        Ziua Responsabilităților TBF Accelerator
        Newsletter Fundamentul Zilei

        Produse

        Software: TBF Digital Sistemul TBF de Management

        Webinarii

        Management prin Obiective Management OperaționalCultura OrganizaționalăRecrutări de Lideri

        Legal

        Termeni și Condiții Politica de Confidențialitate GDPR

        Copyright © 2020 TBF Core, TBF Digital, TBF Apps, TBF Accelerator
        Scrie-ne direct la: contact@tbf.ro

        Rezervă-ți Locurile

        În maximum 48 de ore după ce ai completat formularul de mai jos vei fi contactat telefonic de către un consultant TBF. El (sau ea) îți va oferi toate detaliile de participare, de plată și îți va răspunde la toate întrebările.

        • Număr de participanți (recomandare noastră este să participi alături de 2-3 manageri sau angajați importanți din companie)
        • 1 (doar eu)
        • 2
        • 3
        • 4
        • 5
        • 6
        • 7
        • 8
        • 9
        • 10
        • Mai mult de 10
        Termeni și Condiții TBF.ro
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii

        Politica de Confidențialitate a platformelor TBF este accesibilă la adresa 
        https://tbf.ro/politica-de-confidentialitate/

        Termeni și Condiții TBF Accelerator Ziua Responsabilităților 
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-tbf-accelerator

        Termeni și Condiții Evenimente 2022
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-eveniment-2022
        ×

        Powered by KARTRA

        Rezervă-ți Locurile

        În maximum 48 de ore după ce ai completat formularul de mai jos vei fi contactat telefonic de către un consultant TBF. El (sau ea) îți va oferi toate detaliile de participare, de plată și îți va răspunde la toate întrebările.

        • Număr de participanți (recomandare noastră este să participi alături de 2-3 manageri sau angajați importanți din companie)
        • 1 (doar eu)
        • 2
        • 3
        • 4
        • 5
        • 6
        • 7
        • 8
        • 9
        • 10
        • Mai mult de 10
        Termeni și Condiții TBF.ro
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii

        Politica de Confidențialitate a platformelor TBF este accesibilă la adresa 
        https://tbf.ro/politica-de-confidentialitate/

        Termeni și Condiții TBF Accelerator Ziua Responsabilităților 
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-tbf-accelerator

        Termeni și Condiții Evenimente 2022
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-eveniment-2022
        ×

        Powered by KARTRA

        Rezervă-ți Locurile

        În maximum 48 de ore după ce ai completat formularul de mai jos vei fi contactat telefonic de către un consultant TBF. El (sau ea) îți va oferi toate detaliile de participare, de plată și îți va răspunde la toate întrebările.

        • Alege număr de participanți (discount €600/loc pentru 3+ participanți)
        • 1 (doar eu)
        • 2
        • 3 (discount €600/loc)
        • 4 (discount €600/loc)
        • 5 (discount €600/loc)
        • 6 (discount €600/loc)
        • 7 (discount €600/loc)
        • 8 (discount €600/loc)
        • 9 (discount €600/loc)
        • 10 (discount €600/loc)
        Termeni și Condiții TBF.ro
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii

        Politica de Confidențialitate a platformelor TBF este accesibilă la adresa 
        https://tbf.ro/politica-de-confidentialitate/

        Termeni și Condiții TBF Accelerator Ziua Responsabilităților 
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-tbf-accelerator

        Termeni și Condiții Evenimente 2022
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-eveniment-2022
        ×

        Powered by KARTRA

        Rezervă-ți Locurile

        În maximum 48 de ore după ce ai completat formularul de mai jos vei fi contactat telefonic de către un consultant TBF. El (sau ea) îți va oferi toate detaliile de participare, de plată și îți va răspunde la toate întrebările.

        • Alege număr de participanți (discount €600/loc pentru 3+ participanți)
        • 1 (doar eu)
        • 2
        • 3 (discount €600/loc)
        • 4 (discount €600/loc)
        • 5 (discount €600/loc)
        • 6 (discount €600/loc)
        • 7 (discount €600/loc)
        • 8 (discount €600/loc)
        • 9 (discount €600/loc)
        • 10 (discount €600/loc)
        Termeni și Condiții TBF.ro
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii

        Politica de Confidențialitate a platformelor TBF este accesibilă la adresa 
        https://tbf.ro/politica-de-confidentialitate/

        Termeni și Condiții TBF Accelerator Ziua Responsabilităților 
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-tbf-accelerator

        Termeni și Condiții Evenimente 2022
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-eveniment-2022
        ×

        Powered by KARTRA

        Rezervă-ți Locurile

        În maximum 48 de ore după ce ai completat formularul de mai jos vei fi contactat telefonic de către un consultant TBF. El (sau ea) îți va oferi toate detaliile de participare, de plată și îți va răspunde la toate întrebările.

        • Alege număr de participanți (discount €600/loc pentru 3+ participanți)
        • 1 (doar eu)
        • 2
        • 3 (discount €600/loc)
        • 4 (discount €600/loc)
        • 5 (discount €600/loc)
        • 6 (discount €600/loc)
        • 7 (discount €600/loc)
        • 8 (discount €600/loc)
        • 9 (discount €600/loc)
        • 10 (discount €600/loc)
        Termeni și Condiții TBF.ro
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii

        Politica de Confidențialitate a platformelor TBF este accesibilă la adresa 
        https://tbf.ro/politica-de-confidentialitate/

        Termeni și Condiții TBF Accelerator Ziua Responsabilităților 
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-tbf-accelerator

        Termeni și Condiții Evenimente 2022
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-eveniment-2022
        ×

        Powered by KARTRA

        Rezervă-ți Locurile

        În maximum 48 de ore după ce ai completat formularul de mai jos vei fi contactat telefonic de către un consultant TBF. El (sau ea) îți va oferi toate detaliile de participare, de plată și îți va răspunde la toate întrebările.

        • Alege număr de participanți (discount €600/loc pentru 3+ participanți)
        • 1 (doar eu)
        • 2
        • 3 (discount €600/loc)
        • 4 (discount €600/loc)
        • 5 (discount €600/loc)
        • 6 (discount €600/loc)
        • 7 (discount €600/loc)
        • 8 (discount €600/loc)
        • 9 (discount €600/loc)
        • 10 (discount €600/loc)
        Termeni și Condiții TBF.ro
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii

        Politica de Confidențialitate a platformelor TBF este accesibilă la adresa 
        https://tbf.ro/politica-de-confidentialitate/

        Termeni și Condiții TBF Accelerator Ziua Responsabilităților 
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-tbf-accelerator

        Termeni și Condiții Evenimente 2022
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-eveniment-2022
        ×

        Powered by KARTRA

        Rezervă-ți Locurile

        În maximum 48 de ore după ce ai completat formularul de mai jos vei fi contactat telefonic de către un consultant TBF. El (sau ea) îți va oferi toate detaliile de participare, de plată și îți va răspunde la toate întrebările.

        • Alege număr de participanți (discount €600/loc pentru 3+ participanți)
        • 1 (doar eu)
        • 2
        • 3 (discount €600/loc)
        • 4 (discount €600/loc)
        • 5 (discount €600/loc)
        • 6 (discount €600/loc)
        • 7 (discount €600/loc)
        • 8 (discount €600/loc)
        • 9 (discount €600/loc)
        • 10 (discount €600/loc)
        Termeni și Condiții TBF.ro
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii

        Politica de Confidențialitate a platformelor TBF este accesibilă la adresa 
        https://tbf.ro/politica-de-confidentialitate/

        Termeni și Condiții TBF Accelerator Ziua Responsabilităților 
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-tbf-accelerator

        Termeni și Condiții Evenimente 2022
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-eveniment-2022
        ×

        Powered by KARTRA

        Rezervă-ți Locurile

        În maximum 48 de ore după ce ai completat formularul de mai jos vei fi contactat telefonic de către un consultant TBF. El (sau ea) îți va oferi toate detaliile de participare, de plată și îți va răspunde la toate întrebările.

        • Alege număr de participanți (discount €600/loc pentru 3+ participanți)
        • 1 (doar eu)
        • 2
        • 3 (discount €600/loc)
        • 4 (discount €600/loc)
        • 5 (discount €600/loc)
        • 6 (discount €600/loc)
        • 7 (discount €600/loc)
        • 8 (discount €600/loc)
        • 9 (discount €600/loc)
        • 10 (discount €600/loc)
        Termeni și Condiții TBF.ro
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii

        Politica de Confidențialitate a platformelor TBF este accesibilă la adresa 
        https://tbf.ro/politica-de-confidentialitate/

        Termeni și Condiții TBF Accelerator Ziua Responsabilităților 
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-tbf-accelerator

        Termeni și Condiții Evenimente 2022
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-eveniment-2022
        ×

        Powered by KARTRA

        Rezervă-ți Locurile

        În maximum 48 de ore după ce ai completat formularul de mai jos vei fi contactat telefonic de către un consultant TBF. El (sau ea) îți va oferi toate detaliile de participare, de plată și îți va răspunde la toate întrebările.

        • Alege număr de participanți (discount €600/loc pentru 3+ participanți)
        • 1 (doar eu)
        • 2
        • 3 (discount €600/loc)
        • 4 (discount €600/loc)
        • 5 (discount €600/loc)
        • 6 (discount €600/loc)
        • 7 (discount €600/loc)
        • 8 (discount €600/loc)
        • 9 (discount €600/loc)
        • 10 (discount €600/loc)
        Termeni și Condiții TBF.ro
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii

        Politica de Confidențialitate a platformelor TBF este accesibilă la adresa 
        https://tbf.ro/politica-de-confidentialitate/

        Termeni și Condiții TBF Accelerator Ziua Responsabilităților 
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-tbf-accelerator

        Termeni și Condiții Evenimente 2022
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-eveniment-2022
        ×

        Powered by KARTRA

        Rezervă-ți Locurile

        În maximum 48 de ore după ce ai completat formularul de mai jos vei fi contactat telefonic de către un consultant TBF. El (sau ea) îți va oferi toate detaliile de participare, de plată și îți va răspunde la toate întrebările.

        • Alege număr de participanți (discount €600/loc pentru 3+ participanți)
        • 1 (doar eu)
        • 2
        • 3 (discount €600/loc)
        • 4 (discount €600/loc)
        • 5 (discount €600/loc)
        • 6 (discount €600/loc)
        • 7 (discount €600/loc)
        • 8 (discount €600/loc)
        • 9 (discount €600/loc)
        • 10 (discount €600/loc)
        Termeni și Condiții TBF.ro
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii

        Politica de Confidențialitate a platformelor TBF este accesibilă la adresa 
        https://tbf.ro/politica-de-confidentialitate/

        Termeni și Condiții TBF Accelerator Ziua Responsabilităților 
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-tbf-accelerator

        Termeni și Condiții Evenimente 2022
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-eveniment-2022
        ×

        Powered by KARTRA

        Rezervă-ți Locurile

        În maximum 48 de ore după ce ai completat formularul de mai jos vei fi contactat telefonic de către un consultant TBF. El (sau ea) îți va oferi toate detaliile de participare, de plată și îți va răspunde la toate întrebările.

        • Alege număr de participanți (discount €600/loc pentru 3+ participanți)
        • 1 (doar eu)
        • 2
        • 3 (discount €600/loc)
        • 4 (discount €600/loc)
        • 5 (discount €600/loc)
        • 6 (discount €600/loc)
        • 7 (discount €600/loc)
        • 8 (discount €600/loc)
        • 9 (discount €600/loc)
        • 10 (discount €600/loc)
        Termeni și Condiții TBF.ro
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii

        Politica de Confidențialitate a platformelor TBF este accesibilă la adresa 
        https://tbf.ro/politica-de-confidentialitate/

        Termeni și Condiții TBF Accelerator Ziua Responsabilităților 
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-tbf-accelerator

        Termeni și Condiții Evenimente 2022
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-eveniment-2022
        ×

        Powered by KARTRA

        Rezervă-ți Locurile

        În maximum 48 de ore după ce ai completat formularul de mai jos vei fi contactat telefonic de către un consultant TBF. El (sau ea) îți va oferi toate detaliile de participare, de plată și îți va răspunde la toate întrebările.

        • Alege număr de participanți (discount €600/loc pentru 3+ participanți)
        • 1 (doar eu)
        • 2
        • 3 (discount €600/loc)
        • 4 (discount €600/loc)
        • 5 (discount €600/loc)
        • 6 (discount €600/loc)
        • 7 (discount €600/loc)
        • 8 (discount €600/loc)
        • 9 (discount €600/loc)
        • 10 (discount €600/loc)
        Termeni și Condiții TBF.ro
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii

        Politica de Confidențialitate a platformelor TBF este accesibilă la adresa 
        https://tbf.ro/politica-de-confidentialitate/

        Termeni și Condiții TBF Accelerator Ziua Responsabilităților 
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-tbf-accelerator

        Termeni și Condiții Evenimente 2022
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-eveniment-2022
        ×

        Powered by KARTRA

        Rezervă-ți Locurile

        În maximum 48 de ore după ce ai completat formularul de mai jos vei fi contactat telefonic de către un consultant TBF. El (sau ea) îți va oferi toate detaliile de participare, de plată și îți va răspunde la toate întrebările.

        • Alege număr de participanți (discount €600/loc pentru 3+ participanți)
        • 1 (doar eu)
        • 2
        • 3 (discount €600/loc)
        • 4 (discount €600/loc)
        • 5 (discount €600/loc)
        • 6 (discount €600/loc)
        • 7 (discount €600/loc)
        • 8 (discount €600/loc)
        • 9 (discount €600/loc)
        • 10 (discount €600/loc)
        Termeni și Condiții TBF.ro
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii

        Politica de Confidențialitate a platformelor TBF este accesibilă la adresa 
        https://tbf.ro/politica-de-confidentialitate/

        Termeni și Condiții TBF Accelerator Ziua Responsabilităților 
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-tbf-accelerator

        Termeni și Condiții Evenimente 2022
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-eveniment-2022
        ×

        Powered by KARTRA

        Rezervă-ți Locurile

        În maximum 48 de ore după ce ai completat formularul de mai jos vei fi contactat telefonic de către un consultant TBF. El (sau ea) îți va oferi toate detaliile de participare, de plată și îți va răspunde la toate întrebările.

        • Alege număr de participanți (discount €600/loc pentru 3+ participanți)
        • 1 (doar eu)
        • 2
        • 3 (discount €600/loc)
        • 4 (discount €600/loc)
        • 5 (discount €600/loc)
        • 6 (discount €600/loc)
        • 7 (discount €600/loc)
        • 8 (discount €600/loc)
        • 9 (discount €600/loc)
        • 10 (discount €600/loc)
        Termeni și Condiții TBF.ro
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii

        Politica de Confidențialitate a platformelor TBF este accesibilă la adresa 
        https://tbf.ro/politica-de-confidentialitate/

        Termeni și Condiții TBF Accelerator Ziua Responsabilităților 
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-tbf-accelerator

        Termeni și Condiții Evenimente 2022
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-eveniment-2022
        ×

        Powered by KARTRA

        Rezervă-ți Locurile

        În maximum 48 de ore după ce ai completat formularul de mai jos vei fi contactat telefonic de către un consultant TBF. El (sau ea) îți va oferi toate detaliile de participare, de plată și îți va răspunde la toate întrebările.

        • Alege număr de participanți (discount €600/loc pentru 3+ participanți)
        • 1 (doar eu)
        • 2
        • 3 (discount €600/loc)
        • 4 (discount €600/loc)
        • 5 (discount €600/loc)
        • 6 (discount €600/loc)
        • 7 (discount €600/loc)
        • 8 (discount €600/loc)
        • 9 (discount €600/loc)
        • 10 (discount €600/loc)
        Termeni și Condiții TBF.ro
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii

        Politica de Confidențialitate a platformelor TBF este accesibilă la adresa 
        https://tbf.ro/politica-de-confidentialitate/

        Termeni și Condiții TBF Accelerator Ziua Responsabilităților 
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-tbf-accelerator

        Termeni și Condiții Evenimente 2022
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-eveniment-2022
        ×

        Powered by KARTRA

        Subscribe to Newsletter

        Consectetur condimentum facilisis justo fames nibh fermentum mus adipiscing magna vehicula condimentum facilisis justo fames.

        Powered by KARTRA

        Subscribe to Newsletter

        Consectetur condimentum facilisis justo fames nibh fermentum mus adipiscing magna vehicula condimentum facilisis justo fames.

        Powered by KARTRA

        Subscribe to Newsletter

        Consectetur condimentum facilisis justo fames nibh fermentum mus adipiscing magna vehicula condimentum facilisis justo fames.

        Powered by KARTRA

        Subscribe to Newsletter

        Consectetur condimentum facilisis justo fames nibh fermentum mus adipiscing magna vehicula condimentum facilisis justo fames.

        Powered by KARTRA

        Subscribe to Newsletter

        Consectetur condimentum facilisis justo fames nibh fermentum mus adipiscing magna vehicula condimentum facilisis justo fames.

        Powered by KARTRA

        Abonează-te Gratuit la Fundamentul Zilei

        În fiecare dimineață de luni până vineri vei primi direct pe email o lecție scurtă de antreprenoriat, management, marketing sau vânzări. Imediat după abonare vei fi redirecționat la arhiva cu peste 500 de fundamente.

        Termeni și Condiții TBF.ro
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii

        Politica de Confidențialitate a platformelor TBF este accesibilă la adresa 
        https://tbf.ro/politica-de-confidentialitate/

        Termeni și Condiții TBF Accelerator Ziua Responsabilităților 
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-tbf-accelerator

        Termeni și Condiții Evenimente 2022
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-eveniment-2022
        ×

        Powered by KARTRA

        Abonează-te Gratuit la Fundamentul Zilei

        În fiecare dimineață de luni până vineri vei primi direct pe email o lecție scurtă de antreprenoriat, management, marketing sau vânzări. Imediat după abonare vei fi redirecționat la arhiva cu peste 500 de fundamente.

        Termeni și Condiții TBF.ro
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii

        Politica de Confidențialitate a platformelor TBF este accesibilă la adresa 
        https://tbf.ro/politica-de-confidentialitate/

        Termeni și Condiții TBF Accelerator Ziua Responsabilităților 
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-tbf-accelerator

        Termeni și Condiții Evenimente 2022
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-eveniment-2022
        ×

        Powered by KARTRA

        Abonează-te Gratuit la Fundamentul Zilei

        În fiecare dimineață de luni până vineri vei primi direct pe email o lecție scurtă de antreprenoriat, management, marketing sau vânzări. Imediat după abonare vei fi redirecționat la arhiva cu peste 500 de fundamente.

        Termeni și Condiții TBF.ro
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii

        Politica de Confidențialitate a platformelor TBF este accesibilă la adresa 
        https://tbf.ro/politica-de-confidentialitate/

        Termeni și Condiții TBF Accelerator Ziua Responsabilităților 
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-tbf-accelerator

        Termeni și Condiții Evenimente 2022
        https://tbf.ro/termeni-si-conditii-eveniment-2022
        ×

        Powered by KARTRA

        Folosim cookie-uri pentru analiză, pentru marketing și pentru a salva preferințele utilizatorilor astfel încât să oferim o experiență frumoasă. Acestea sunt necesare pentru ca website-ul să funcționeze corect și să îl putem îmbunătă?
        Privacy policy Cookie policy