Programează un demo gratuit
Programează o demonstrație online de 30 de minute în care un consultant TBF îți va prezenta funcționalitățile softului
Programează un demo gratuit
Programează o demonstrație online de 30 de minute în care un consultant TBF îți va prezenta funcționalitățile softului
Programează un demo gratuit
Programează o demonstrație online de 30 de minute în care un consultant TBF îți va prezenta funcționalitățile softului
TBF Digital Automatizează Managementul
TBF Digital îți permite să stabilești obiective măsurate prin rezultate cheie pentru fiecare lider sau angajat. Se asigură că fiecare responsabil de obiectiv face un lucru important zilnic și își actualizează progresul la timp.
Stabilește obiective măsurabile prin rezultate cheie
În TBF Digital poți stabili obiective măsurate prin multiple rezultate cheie (OKR). Fiecare rezultat cheie poate să aibă o țintă de creștere, de scădere sau de îndeplinire a procentului în cazul proiectelor.
TBF Digital Automatizează Managementul
TBF Digital îți permite să stabilești obiective măsurate prin rezultate cheie pentru fiecare lider sau angajat. Se asigură că fiecare responsabil de obiectiv face un lucru important zilnic și își actualizează progresul la timp.
Stabilește obiective măsurabile prin rezultate cheie
În TBF Digital poți stabili obiective măsurate prin multiple rezultate cheie (OKR). Fiecare rezultat cheie poate să aibă o țintă de creștere, de scădere sau de îndeplinire a procentului în cazul proiectelor.
TBF Digital Automatizează Managementul
TBF Digital îți permite să stabilești obiective măsurate prin rezultate cheie pentru fiecare lider sau angajat. Se asigură că fiecare responsabil de obiectiv face un lucru important zilnic și își actualizează progresul la timp.
Stabilește obiective măsurabile prin rezultate cheie
În TBF Digital poți stabili obiective măsurate prin multiple rezultate cheie (OKR). Fiecare rezultat cheie poate să aibă o țintă de creștere, de scădere sau de îndeplinire a procentului în cazul proiectelor.
Grupează obiectivele pe trimestre și departamente
Poți grupa obiectivele pe trimestre, departamente, echipe sau orice alt scop mai mare. O astfel de organizare a obiectivelor îți permite să ai mereu claritate pe strategia companiei
Automatizează actualizările de progres
În funcție de frecvența de actualizare stabilită la adăugarea obiectivelor, TBF Digital va cere în mod automat responsabililor de obiective să actualizeze progresul realizat. La fiecare actualizare oamenii vor trebui să completeze noul progres, ce au facut și dacă sunt în urmă, în grafic sau avansat cu realizarea obiectivului
Stabilește prioritatea zilei
TBF Digital cere în fiecare dimineață angajaților să își stabileasca prioritatea zilei. Prioritatea zilei este cel mai important lucru pe care îl vor realiza în ziua respectivă pentru obiectivele de care sunt responsabili
Vezi progresul tuturor obiectivelor dintr-un singur ecran
TBF Digital afișează toate obiectivele sub forma unei hărți grafice care surprinde dintr-o singură privire cum performează compania pe obiectivele strategice alese
Grupează obiectivele pe trimestre și departamente
Poți grupa obiectivele pe trimestre, departamente, echipe sau orice alt scop mai mare. O astfel de organizare a obiectivelor îți permite să ai mereu claritate pe strategia companiei
Automatizează actualizările de progres
În funcție de frecvența de actualizare stabilită la adăugarea obiectivelor, TBF Digital va cere în mod automat responsabililor de obiective să actualizeze progresul realizat. La fiecare actualizare oamenii vor trebui să completeze noul progres, ce au facut și dacă sunt în urmă, în grafic sau avansat cu realizarea obiectivului
Stabilește prioritatea zilei
TBF Digital cere în fiecare dimineață angajaților să își stabileasca prioritatea zilei. Prioritatea zilei este cel mai important lucru pe care îl vor realiza în ziua respectivă pentru obiectivele de care sunt responsabili
Vezi progresul tuturor obiectivelor dintr-un singur ecran
TBF Digital afișează toate obiectivele sub forma unei hărți grafice care surprinde dintr-o singură privire cum performează compania pe obiectivele strategice alese
Grupează obiectivele pe trimestre și departamente
Poți grupa obiectivele pe trimestre, departamente, echipe sau orice alt scop mai mare. O astfel de organizare a obiectivelor îți permite să ai mereu claritate pe strategia companiei
Automatizează actualizările de progres
În funcție de frecvența de actualizare stabilită la adăugarea obiectivelor, TBF Digital va cere în mod automat responsabililor de obiective să actualizeze progresul realizat. La fiecare actualizare oamenii vor trebui să completeze noul progres, ce au facut și dacă sunt în urmă, în grafic sau avansat cu realizarea obiectivului
Stabilește prioritatea zilei
TBF Digital cere în fiecare dimineață angajaților să își stabileasca prioritatea zilei. Prioritatea zilei este cel mai important lucru pe care îl vor realiza în ziua respectivă pentru obiectivele de care sunt responsabili
Vezi progresul tuturor obiectivelor dintr-un singur ecran
TBF Digital afișează toate obiectivele sub forma unei hărți grafice care surprinde dintr-o singură privire cum performează compania pe obiectivele strategice alese
Creează organigrama completă cu roluri, angajați și responsabilități
TBF Digital îți permite să creezi întreaga organigramă a companiei. Cine răspunde în fața cui. Care sunt rolurile pe care le are fiecare. Din ce departament fac parte. Ce vechime au. Și multe multe altele.
Stabilește responsabilități măsurabile
Ceea ce nu se verifică nu se întâmplă. Iar ceea ce nu poate fi măsurat nu poate fi verificat. Motivul numărul unu pentru care angajații nu respectă responsabilitățile este pentru ca nu sunt măsurabile și nu pot fi verificate.
Trimite avertismente scrise pentru cei neperformanți
Avertismentele verbale nu înseamnă absolut nimic pentru angajați. Până în momentul în care ceva nu este scris și arhivat acel lucru nu există. TBF Digital îți permite să dai avertismente scrise care pot fi oricând verificate și aduse în discuție la evaluările de performanță.
Evaluează performanța în funcție de responsabilități
În TBF Digital poți face evaluări de performanță bazate pe îndeplinirea responsabilităților, numărul de avertismente primite, istoricul angajatului și inclusiv implicarea în îndeplinirea obiectivelor.
Toate datele angajaților într-un singur loc
Hobby-urile angajaților. Limbile străine pe care le cunosc. Aptitudinile și nivelul de competență. Data de naștere. Starea civilă. Documente importante. Toate aceste informații pot fi stocate în TBF Digital, iar apoi le poți găsi foarte ușor folosind funcția de căutare sau filtrare.
Calendar zile libere și concedii
În TBF Digital poți face evaluări de performanță bazate pe îndeplinirea responsabilităților, numărul de avertismente primite, istoricul angajatului și inclusiv implicarea în îndeplinirea obiectivelor.
Creează organigrama completă cu roluri, angajați și responsabilități
TBF Digital îți permite să creezi întreaga organigramă a companiei. Cine răspunde în fața cui. Care sunt rolurile pe care le are fiecare. Din ce departament fac parte. Ce vechime au. Și multe multe altele.
Stabilește responsabilități măsurabile
Ceea ce nu se verifică nu se întâmplă. Iar ceea ce nu poate fi măsurat nu poate fi verificat. Motivul numărul unu pentru care angajații nu respectă responsabilitățile este pentru ca nu sunt măsurabile și nu pot fi verificate.
Trimite avertismente scrise pentru cei neperformanți
Avertismentele verbale nu înseamnă absolut nimic pentru angajați. Până în momentul în care ceva nu este scris și arhivat acel lucru nu există. TBF Digital îți permite să dai avertismente scrise care pot fi oricând verificate și aduse în discuție la evaluările de performanță.
Evaluează performanța în funcție de responsabilități
În TBF Digital poți face evaluări de performanță bazate pe îndeplinirea responsabilităților, numărul de avertismente primite, istoricul angajatului și inclusiv implicarea în îndeplinirea obiectivelor.
Toate datele angajaților într-un singur loc
Hobby-urile angajaților. Limbile străine pe care le cunosc. Aptitudinile și nivelul de competență. Data de naștere. Starea civilă. Documente importante. Toate aceste informații pot fi stocate în TBF Digital, iar apoi le poți găsi foarte ușor folosind funcția de căutare sau filtrare.
Calendar zile libere și concedii
În TBF Digital poți face evaluări de performanță bazate pe îndeplinirea responsabilităților, numărul de avertismente primite, istoricul angajatului și inclusiv implicarea în îndeplinirea obiectivelor.
Creează organigrama completă cu roluri, angajați și responsabilități
TBF Digital îți permite să creezi întreaga organigramă a companiei. Cine răspunde în fața cui. Care sunt rolurile pe care le are fiecare. Din ce departament fac parte. Ce vechime au. Și multe multe altele.
Stabilește responsabilități măsurabile
Ceea ce nu se verifică nu se întâmplă. Iar ceea ce nu poate fi măsurat nu poate fi verificat. Motivul numărul unu pentru care angajații nu respectă responsabilitățile este pentru ca nu sunt măsurabile și nu pot fi verificate.
Trimite avertismente scrise pentru cei neperformanți
Avertismentele verbale nu înseamnă absolut nimic pentru angajați. Până în momentul în care ceva nu este scris și arhivat acel lucru nu există. TBF Digital îți permite să dai avertismente scrise care pot fi oricând verificate și aduse în discuție la evaluările de performanță.
Evaluează performanța în funcție de responsabilități
În TBF Digital poți face evaluări de performanță bazate pe îndeplinirea responsabilităților, numărul de avertismente primite, istoricul angajatului și inclusiv implicarea în îndeplinirea obiectivelor.
Toate datele angajaților într-un singur loc
Hobby-urile angajaților. Limbile străine pe care le cunosc. Aptitudinile și nivelul de competență. Data de naștere. Starea civilă. Documente importante. Toate aceste informații pot fi stocate în TBF Digital, iar apoi le poți găsi foarte ușor folosind funcția de căutare sau filtrare.
Calendar zile libere și concedii
În TBF Digital poți face evaluări de performanță bazate pe îndeplinirea responsabilităților, numărul de avertismente primite, istoricul angajatului și inclusiv implicarea în îndeplinirea obiectivelor.
Crește productivitatea prin procese clare și proceduri specifice
Descrie pașii fiecărei proceduri într-un mod clar
În TBF Digital poți descrie fiecare procedură prin pași concreți care trebuie realizați. La fiecare pas poți adăuga text, imagini și chiar video pentru o explicație aprofundată. Iar pentru fiecare procedură poți să adaugi unul sau mai multe roluri responsabile.
Leagă procedurile între ele prin procese vizuale
Procesele leagă procedurile între ele pentru a construi o cale concretă către realizarea unui rezultat mai mare. În procese putem să avem puncte de decizii, întoarceri la alte proceduri sau începerea altor procese. Sunt de fapt hărțile după care angajații din operațional lucrează.
Vezi orice s-a modificat la proceduri și procese
De fiecare dată când o procedură este modificată, TBF Digital salvează și versiunea anterioară. În acest fel, angajații pot să vadă doar ceea ce s-a modificat. Sau managerii pot vedea evoluția unei proceduri în timp.
Rulează procedurile prin liste de bifat clare
Câteodată nu avem altă șansă decât să construim o procedură lungă pentru un lucru important din companie cum ar fi inducția unui angajat. Pentru astfel de situații TBF Digital oferă posibilitatea rulării unei proceduri. Asta înseamnă că persoana responsabilă trebuie să bifeze îndeplinirea fiecărui pas, pentru a ne asigura că nu se omite nici un lucru important.
Crește productivitatea prin procese clare și proceduri specifice
Descrie pașii fiecărei proceduri într-un mod clar
În TBF Digital poți descrie fiecare procedură prin pași concreți care trebuie realizați. La fiecare pas poți adăuga text, imagini și chiar video pentru o explicație aprofundată. Iar pentru fiecare procedură poți să adaugi unul sau mai multe roluri responsabile.
Leagă procedurile între ele prin procese vizuale
Procesele leagă procedurile între ele pentru a construi o cale concretă către realizarea unui rezultat mai mare. În procese putem să avem puncte de decizii, întoarceri la alte proceduri sau începerea altor procese. Sunt de fapt hărțile după care angajații din operațional lucrează.
Vezi orice s-a modificat la proceduri și procese
De fiecare dată când o procedură este modificată, TBF Digital salvează și versiunea anterioară. În acest fel, angajații pot să vadă doar ceea ce s-a modificat. Sau managerii pot vedea evoluția unei proceduri în timp.
Rulează procedurile prin liste de bifat clare
Câteodată nu avem altă șansă decât să construim o procedură lungă pentru un lucru important din companie cum ar fi inducția unui angajat. Pentru astfel de situații TBF Digital oferă posibilitatea rulării unei proceduri. Asta înseamnă că persoana responsabilă trebuie să bifeze îndeplinirea fiecărui pas, pentru a ne asigura că nu se omite nici un lucru important.
Crește productivitatea prin procese clare și proceduri specifice
Descrie pașii fiecărei proceduri într-un mod clar
În TBF Digital poți descrie fiecare procedură prin pași concreți care trebuie realizați. La fiecare pas poți adăuga text, imagini și chiar video pentru o explicație aprofundată. Iar pentru fiecare procedură poți să adaugi unul sau mai multe roluri responsabile.
Leagă procedurile între ele prin procese vizuale
Procesele leagă procedurile între ele pentru a construi o cale concretă către realizarea unui rezultat mai mare. În procese putem să avem puncte de decizii, întoarceri la alte proceduri sau începerea altor procese. Sunt de fapt hărțile după care angajații din operațional lucrează.
Vezi orice s-a modificat la proceduri și procese
De fiecare dată când o procedură este modificată, TBF Digital salvează și versiunea anterioară. În acest fel, angajații pot să vadă doar ceea ce s-a modificat. Sau managerii pot vedea evoluția unei proceduri în timp.
Rulează procedurile prin liste de bifat clare
Câteodată nu avem altă șansă decât să construim o procedură lungă pentru un lucru important din companie cum ar fi inducția unui angajat. Pentru astfel de situații TBF Digital oferă posibilitatea rulării unei proceduri. Asta înseamnă că persoana responsabilă trebuie să bifeze îndeplinirea fiecărui pas, pentru a ne asigura că nu se omite nici un lucru important.
Programează o demonstrație
Programează o demonstrație online de 30 de minute în care un consultant TBF îți va prezenta funcționalitățile softului
Programează o demonstrație
Programează o demonstrație online de 30 de minute în care un consultant TBF îți va prezenta funcționalitățile softului
Programează o demonstrație
Programează o demonstrație online de 30 de minute în care un consultant TBF îți va prezenta funcționalitățile softului
Ștefan Irimia
Cofondator All About Parenting
Îmi conduc afacerile prin sistemul TBF de mai mult de 5 ani. Deși colegii mei sunt în România, acest model de management mi-a permis să locuiesc în Spania și Marea Britanie fără să pierd controlul afacerilor.
Octavian Blăjan
Fondator Euroteam Spedition
Folosind sistemele TBF de management create de Răzvan Căzănescu am putut să dublăm cifra de afaceri an de an până la 10 Milioane de Euro. Iar în 2022 suntem din nou în grafic să dublăm.
Ștefan Irimia
Cofondator All About Parenting
Îmi conduc afacerile prin sistemul TBF de mai mult de 5 ani. Deși colegii mei sunt în România, acest model de management mi-a permis să locuiesc în Spania și Marea Britanie fără să pierd controlul afacerilor.
Octavian Blăjan
Fondator Euroteam Spedition
Folosind sistemele TBF de management create de Răzvan Căzănescu am putut să dublăm cifra de afaceri an de an până la 10 Milioane de Euro. Iar în 2022 suntem din nou în grafic să dublăm.
Ștefan Irimia
Cofondator All About Parenting
Îmi conduc afacerile prin sistemul TBF de mai mult de 5 ani. Deși colegii mei sunt în România, acest model de management mi-a permis să locuiesc în Spania și Marea Britanie fără să pierd controlul afacerilor.
Octavian Blăjan
Fondator Euroteam Spedition
Folosind sistemele TBF de management create de Răzvan Căzănescu am putut să dublăm cifra de afaceri an de an până la 10 Milioane de Euro. Iar în 2022 suntem din nou în grafic să dublăm.
4 Ani și Sute de Companii
Fondatorii TBF Digital
După ce Răzvan Căzănescu a fondat TBF, a pornit în căutarea de parteneri alături de care să construiască o companie de software care să facă implementarea Sistemului TBF de Management foarte simplă, rapidă și intuitivă. După multe eșecuri, a avut norocul să găsească doi oameni remarcabili, Marius Brustur și Alex Pop. Împreună au construit compania de software TBF Digital care în prezent a ajuns la o echipă de peste 20 de programatori, testeri și oameni de customer service.
4 Ani și Sute de Companii
Fondatorii TBF Digital
După ce Răzvan Căzănescu a fondat TBF, a pornit în căutarea de parteneri alături de care să construiască o companie de software care să facă implementarea Sistemului TBF de Management foarte simplă, rapidă și intuitivă. După multe eșecuri, a avut norocul să găsească doi oameni remarcabili, Marius Brustur și Alex Pop. Împreună au construit compania de software TBF Digital care în prezent a ajuns la o echipă de peste 20 de programatori, testeri și oameni de customer service.
4 Ani și Sute de Companii
Fondatorii TBF Digital
După ce Răzvan Căzănescu a fondat TBF, a pornit în căutarea de parteneri alături de care să construiască o companie de software care să facă implementarea Sistemului TBF de Management foarte simplă, rapidă și intuitivă. După multe eșecuri, a avut norocul să găsească doi oameni remarcabili, Marius Brustur și Alex Pop. Împreună au construit compania de software TBF Digital care în prezent a ajuns la o echipă de peste 20 de programatori, testeri și oameni de customer service.
Cel Mai Bun Suport și Resurse
Webinarii Live, Articole de Suport, Traininguri Video, Live Chat
Cel Mai Bun Suport și Resurse
Webinarii Live, Articole de Suport, Traininguri Video, Live Chat
Cel Mai Bun Suport și Resurse
Webinarii Live, Articole de Suport, Traininguri Video, Live Chat
Articole de suport pentru fiecare funcționalitate
Fiecare funcționalitate este descrisă în detaliu prin articole, imagini și gif-uri pentru a înțelege foarte rapid cum se folosește TBF Digital. Aceste articole sunt actualizate de fiecare dată când facem o adăugare sau modificare la soft.
2 Webinarii Live pe săptămână
Adrian Molonfălean, directorul nostru de customer experience susține câte un webinar live în fiecare marți și joi. În aceste webinarii Adi explică fiecare detaliu al softurilor și răspunde live la întrebările participanților. Poți participa la aceste webinarii împreună cu toți managerii și angajații.
Peste 80 de șabloane de obiective
Primești acces la peste 80 de șabloane de obiective măsurate prin rezultate cheie. De la obiective de marketing, vânzări, management și cultură organizațională... și până la obiective pentru producție, operațional și customer service.
Consultanță în implementare cu un specialist TBF
Dacă simți că ai nevoie oferim pachete de consultanță privată cu un consultant TBF pentru a te ajuta în implementarea softului. Deși există toate materialele necesare pentru ca fiecare companie să își facă implementarea, sunt afaceri care preferă să lucreze direct cu un expert pentru a grăbi procesul. Întreabă despre acest serviciu în timpul demonstrației gratuite.
33 de lecții video de management
Răzvan Căzănescu, fondatorul TBF și creatorul Sistemului TBF de Management pe care se bazează acest software, a înregistrat 33 de lecții de 60 de minute în care explică fiecare detaliu important din management. De la obiective, responsabilități, proceduri, întâlniri trimestriale, întâlniri zilnice și multe altele.
Studii de caz cu afaceri reale
Răzvan a susținut 2 studii de caz pentru a demonstra metoda corectă de folosire a metodologiei TBF. Un studiu de caz a fost făcut cu o companie mică (până în 5 angajați), iar cel de-al doilea cu o afacere mare (peste 1,000 de angajați). Ai acces la înregistrările acestor studii de caz care îți pot deschide ochii la metodele pe care un antreprenor cu experiență în 23 de industrii le folosește pentru a manageria și a crește afaceri.
Live chat cu timp de răspuns în maximum 30 sec
În interiorul softului ai oricând acces la un live chat pentru a vorbi direct cu un expert TBF. Timpul nostru de răspuns este mai mic de 30 de secunde, iar timpul mediu de rezolvare a unei probleme este de 10 minute.
Grup de Facebook privat
Există un grup privat de Facebook unde Răzvan răspunde direct antreprenorilor despre probleme de strategie și business. Mai precis, atunci când ești blocat poți avea acces la experiența unui antreprenor care a crescut peste 300 de companii din 23 de industrii.
Programează o demonstrație
Programează o demonstrație online de 30 de minute în care un consultant TBF îți va prezenta funcționalitățile softului
Articole de suport pentru fiecare funcționalitate
Fiecare funcționalitate este descrisă în detaliu prin articole, imagini și gif-uri pentru a înțelege foarte rapid cum se folosește TBF Digital. Aceste articole sunt actualizate de fiecare dată când facem o adăugare sau modificare la soft.
2 Webinarii Live pe săptămână
Adrian Molonfălean, directorul nostru de customer experience susține câte un webinar live în fiecare marți și joi. În aceste webinarii Adi explică fiecare detaliu al softurilor și răspunde live la întrebările participanților. Poți participa la aceste webinarii împreună cu toți managerii și angajații.
Peste 80 de șabloane de obiective
Primești acces la peste 80 de șabloane de obiective măsurate prin rezultate cheie. De la obiective de marketing, vânzări, management și cultură organizațională... și până la obiective pentru producție, operațional și customer service.
Consultanță în implementare cu un specialist TBF
Dacă simți că ai nevoie oferim pachete de consultanță privată cu un consultant TBF pentru a te ajuta în implementarea softului. Deși există toate materialele necesare pentru ca fiecare companie să își facă implementarea, sunt afaceri care preferă să lucreze direct cu un expert pentru a grăbi procesul. Întreabă despre acest serviciu în timpul demonstrației gratuite.
33 de lecții video de management
Răzvan Căzănescu, fondatorul TBF și creatorul Sistemului TBF de Management pe care se bazează acest software, a înregistrat 33 de lecții de 60 de minute în care explică fiecare detaliu important din management. De la obiective, responsabilități, proceduri, întâlniri trimestriale, întâlniri zilnice și multe altele.
Studii de caz cu afaceri reale
Răzvan a susținut 2 studii de caz pentru a demonstra metoda corectă de folosire a metodologiei TBF. Un studiu de caz a fost făcut cu o companie mică (până în 5 angajați), iar cel de-al doilea cu o afacere mare (peste 1,000 de angajați). Ai acces la înregistrările acestor studii de caz care îți pot deschide ochii la metodele pe care un antreprenor cu experiență în 23 de industrii le folosește pentru a manageria și a crește afaceri.
Live chat cu timp de răspuns în maximum 30 sec
În interiorul softului ai oricând acces la un live chat pentru a vorbi direct cu un expert TBF. Timpul nostru de răspuns este mai mic de 30 de secunde, iar timpul mediu de rezolvare a unei probleme este de 10 minute.
Grup de Facebook privat
Există un grup privat de Facebook unde Răzvan răspunde direct antreprenorilor despre probleme de strategie și business. Mai precis, atunci când ești blocat poți avea acces la experiența unui antreprenor care a crescut peste 300 de companii din 23 de industrii.
Programează o demonstrație
Programează o demonstrație online de 30 de minute în care un consultant TBF îți va prezenta funcționalitățile softului
Articole de suport pentru fiecare funcționalitate
Fiecare funcționalitate este descrisă în detaliu prin articole, imagini și gif-uri pentru a înțelege foarte rapid cum se folosește TBF Digital. Aceste articole sunt actualizate de fiecare dată când facem o adăugare sau modificare la soft.
2 Webinarii Live pe săptămână
Adrian Molonfălean, directorul nostru de customer experience susține câte un webinar live în fiecare marți și joi. În aceste webinarii Adi explică fiecare detaliu al softurilor și răspunde live la întrebările participanților. Poți participa la aceste webinarii împreună cu toți managerii și angajații.
Peste 80 de șabloane de obiective
Primești acces la peste 80 de șabloane de obiective măsurate prin rezultate cheie. De la obiective de marketing, vânzări, management și cultură organizațională... și până la obiective pentru producție, operațional și customer service.
Consultanță în implementare cu un specialist TBF
Dacă simți că ai nevoie oferim pachete de consultanță privată cu un consultant TBF pentru a te ajuta în implementarea softului. Deși există toate materialele necesare pentru ca fiecare companie să își facă implementarea, sunt afaceri care preferă să lucreze direct cu un expert pentru a grăbi procesul. Întreabă despre acest serviciu în timpul demonstrației gratuite.
33 de lecții video de management
Răzvan Căzănescu, fondatorul TBF și creatorul Sistemului TBF de Management pe care se bazează acest software, a înregistrat 33 de lecții de 60 de minute în care explică fiecare detaliu important din management. De la obiective, responsabilități, proceduri, întâlniri trimestriale, întâlniri zilnice și multe altele.
Studii de caz cu afaceri reale
Răzvan a susținut 2 studii de caz pentru a demonstra metoda corectă de folosire a metodologiei TBF. Un studiu de caz a fost făcut cu o companie mică (până în 5 angajați), iar cel de-al doilea cu o afacere mare (peste 1,000 de angajați). Ai acces la înregistrările acestor studii de caz care îți pot deschide ochii la metodele pe care un antreprenor cu experiență în 23 de industrii le folosește pentru a manageria și a crește afaceri.
Live chat cu timp de răspuns în maximum 30 sec
În interiorul softului ai oricând acces la un live chat pentru a vorbi direct cu un expert TBF. Timpul nostru de răspuns este mai mic de 30 de secunde, iar timpul mediu de rezolvare a unei probleme este de 10 minute.
Grup de Facebook privat
Există un grup privat de Facebook unde Răzvan răspunde direct antreprenorilor despre probleme de strategie și business. Mai precis, atunci când ești blocat poți avea acces la experiența unui antreprenor care a crescut peste 300 de companii din 23 de industrii.
Programează o demonstrație
Programează o demonstrație online de 30 de minute în care un consultant TBF îți va prezenta funcționalitățile softului
4 Ani
În urmă cu 4 ani a fost lansată prima versiune a softului TBF Digital
300+
Afaceri care folosesc TBF Digital pentru a se organiza și a crește accelerat
1,000
Companii de la 5 angajați și până la 1,000 folosesc TBF Digital
10,000
Peste 10,000 de obiective au fost atinse de clienții noștri în ultimii 4 ani
4 Ani
În urmă cu 4 ani a fost lansată prima versiune a softului TBF Digital
300+
Afaceri care folosesc TBF Digital pentru a se organiza și a crește accelerat
1,000
Companii de la 5 angajați și până la 1,000 folosesc TBF Digital
10,000
Peste 10,000 de obiective au fost atinse de clienții noștri în ultimii 4 ani
4 Ani
În urmă cu 4 ani a fost lansată prima versiune a softului TBF Digital
300+
Afaceri care folosesc TBF Digital pentru a se organiza și a crește accelerat
1,000
Companii de la 5 angajați și până la 1,000 folosesc TBF Digital
10,000
Peste 10,000 de obiective au fost atinse de clienții noștri în ultimii 4 ani
Softul TBF Digital
Sute de companii românești folosesc TBF Digital
Startup-uri care vor să crească rapid și să se organizeze corect încă de la început, până la afaceri mari cu peste 1,000 de angajați care vor să se sistematizeze și să scaleze internațional.
© TBF Core © TBF Apps © TBF Accelerator
Toate drepturile rezervate.
Softul TBF Digital
Sute de companii românești folosesc TBF Digital
Startup-uri care vor să crească rapid și să se organizeze corect încă de la început, până la afaceri mari cu peste 1,000 de angajați care vor să se sistematizeze și să scaleze internațional.
© TBF Core © TBF Apps © TBF Accelerator
Toate drepturile rezervate.
Softul TBF Digital
Sute de companii românești folosesc TBF Digital
Startup-uri care vor să crească rapid și să se organizeze corect încă de la început, până la afaceri mari cu peste 1,000 de angajați care vor să se sistematizeze și să scaleze internațional.
© TBF Core © TBF Apps © TBF Accelerator
Toate drepturile rezervate.